ارتقای سطح ایمنی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای زرند

رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک درون‌شهری شهرداری زرند گفت: با هدف آرام‌سازی ترافیک شهری و ارتقای سطح ایمنی تردد در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، دو عدد تابلوی احتیاط نصب شد.

محمدجواد عرب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از نصب تابلوهای هشداردهنده در ورودی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای خبر داد و اظهار کرد: باهدف آرام‌سازی ترافیک شهری و ارتقای سطح ایمنی تردد و وسایل نقلیه و کاهش سوانح رانندگی در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، عملیات نصب دو عدد تابلوی احتیاط در این مسیر به انجام رسید.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلوهای هشداردهنده است که در این خصوص این سازمان اقدام به نصب و اصلاح تابلوها در این مسیر داشت.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک درون‌شهری شهرداری زرند خاطرنشان کرد: رسیدگی و ساماندهی به علائم و تابلوهای ترافیکی، رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها، اصلاح تابلوهای هدایت مسیر، نصب چشم گربه‌ای ازجمله اقدامات اجرایی در سطح بلوار امام‌خامنه‌ای است.

عرب‌پور گفت: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگان علاوه بر حفظ جان و مال خود و سایران، خطرات احتمالی ناشی از تصادفات شهری را به کمترین حد ممکن برسانند.

وی با اشاره ساماندهی و اصلاح تابلوهای معابر معابر سطح شهری، افزود: به منظور بهبود وضعیت شناسایی معابر و کوچه‌ها، دسترسی آسان‌تر و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان عملیات ساماندهی و اصلاح تابلوهای معابر شهری از سوی حوزه معاونت خدمات شهری در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان، رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 592946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.