تعویض تابلوهای جهت‌نما و بال‌کبوتری پل شهید عظیمی

شهردار زرند گفت: طرح تعویض و بهسازی ۵۰ عدد از تابلوهای جهت‌نما و بال‌کبوتری پل شهیدعظیمی انجام شده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تعویض تابلوهای هشداردهنده پل شهید عظیمی خبر داد و اظهار کرد: ساماندهی معابر، روان‌سازی ترافیک، تسهیل در تردد خودروها، ساماندهی تابلوهای ترافیکی، هدایت مسیر و جهت‌نماهای سطح شهر در دستور کار سازمان حمل‌ونقل و ترافیک درون‌شهری شهرداری زرند به منظور رفاه حال شهروندان قرار دارد.

وی یکی از مهم‌ترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را وجود علائم و تابلوهای هشداردهنده دانست و افزود: طرح تعویض تابلوهای جهت‌نما و بال کبوتری پل شهید عظیمی به انجام رسیده است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: این تابلوها بر اثر گذشت زمان و با توجه به شرایط آب‌وهوایی، فرسوده و غیرقابل تشخیص شده بود که بیش از ۵۰ عدد از این تابلوها با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان تعویض و بهسازی شد، سایر تابلوهای معابر شهری نیز در دستور کار شهرداری برای تعویض و بهسازی است.

ضیاءالدینی از زیباسازی و نصب چراغ‌های رنگی در معابر اصلی شهر خبر داد و تصریح کرد: نور پردازی و ایجاد یک چهره شهر زیبا در شب مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است. مدیریت شهری درحال‌حاضر بر این باور است که استفاده از مناظر زیبا در شب حق شهروندان و اقدامی در راستای نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه شهرداری تلاش دارد شاخصه‌های هویت شهر را ارتقا دهد، گفت: نورپردازی موجب ایجاد محیطی زیبا و آرامش‌بخش می‌شود.

شهردار زرند از زیباسازی و نصب چراغ‌های فول‌کالر در خیابان بهشتی خبر داد و افزود: نوع رنگ در طراحی شهر مهم است، به زودی چندین طرح زیباسازی در میادین و سایر خیابان‌های سطح شهر اجرایی می‌شود.

کد خبر 615525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.