آغاز طرح بازسازی یک دستگاه اتوبوس شهاب

رئیس سازمان حمل‌ونقل درون شهری شهرداری زرند گفت: طرح بازسازی کامل یک دستگاه اتوبوس شهاب با پیش‌بینی ۳۵۰ میلیون اعتبار انجام می‌شود.

محمدجواد عربپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح بازسازی کامل یک دستگاه اتوبوس شهاب، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری سال‌های اخیر در خرید اتوبوس، تخصیص ندادن سهمیه مورد نیاز، و لزوم افزایش ناوگان حمل‌ونقل درون و برون‌شهری، بازسازی ناوگان اتوبوس شهاب در دستور کار شهرداری زرند قرار گرفت.

وی افزود: بازسازی ناوگان اتوبوس راهکاری منطقی برای افزایش عمر ناوگان اتوبوسرانی شهرداری است و می‌تواند کمک مؤثری به افزایش درآمدهای سازمان حمل‌ونقل شهرداری و جابه‌جایی مسافران و شهروندان کند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل درون شهری شهرداری زرند خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای نوسازی این اتوبوس، بازسازی کامل درب‌ها، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندلی‌ها، موتور و گیربکس، رنگ‌آمیزی و تعویض لاستیک‌ها را انجام می‌دهد.

عربپور با بیان اینکه هزینه اجرای طرح نوسازی و بازسازی این دستگاه اتوبوس بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان است، گفت: این اتوبوس پس از بازسازی، با دریافت کارت هوشمند قابلیت تردد در بین شهرهای کشور را نیز دارد.

وی با بیان اینکه زیباسازی فضای شهری، مناسب‌سازی پیاده‌روها و ایجاد چشم‌اندازی زیبا از شهر در دستور کار شهرداری است، افزود: عملیات جدول‌گذاری باند دوم خیابان سپاس به طول ۸۰۰ متر و با اعتبار اولیه ۳۲۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان قرار دارد. این شهر با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است.

زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 611809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.