سامانه اعلام خسارت سیل در یزد راه اندازی شد

استاندار یزد با اشاره به اینکه سامانه اعلام خسارت سیل در یزد راه‌اندازی شده گفت: مستندبرداری از خسارت‌های سیل در منازل توسط فیلم و عکس انجام شود.

مهران فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در سیل اخیر یزد خسارت‌های زیادی ایجاد شد اظهار کرد: یکی از سوالاتی که مردم در ارتباط با سیل و خسارت‌های آن دارند این است که چگونه خسارت سیل برای آنها پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: برای این منظور سامانه‌ای با محوریت بنیاد مسکن ایجاد شده تا مردم بتوانند خسارت‌های خود را اعلام کنند و موردبررسی قرار گیرد.

استاندار یزد افزود: سامانه ۱۰۰۰۶۱۱۱ در اختیار مردم قرار گرفته که با ارسال عدد یک به این سامانه، لینکی را دریافت کرده و با ورود به این لینک، مشخصات واحد خود را ثبت کنند.

فاطمی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که مورد سوال شهروندان خسارت دیده قرار دارد این است که آیا می‌توانند به وسایل خود دست بزنند یا نه گفت: تاکید شده که مستند برداری به وسیله فیلم و عکس انجام شود.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از ثبت اطلاعات و به دست آمدن آمار دقیق از سوی مردم، تیم‌های ارزیاب توسط بنیاد مسکن در سطح شهرستان یزد ورود پیدا خواهند کرد و در سایر شهرستان‌ها بنیاد مسکن الان در حال ارزیابی است.

استاندار یزد تصریح کرد: پس از اینکه ارزیابی‌ها انجام شد انشاالله پیگیری برای مباحث بعدی صورت می‌گیرد و تمامی مراحل به صورت دقیق به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 592941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.