انتصاب رئیس کمیته ورزش شهرداری‌های استان سمنان

حکم رئیس کمیته ورزش شهرداری‌های استان طی نشستی با موضوع هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی پیرامون ورزش‌های همگانی برای شهروندان، به وی اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر نجم سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در این نشست، اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی پیرامون ورزش‌های همگانی برای شهروندان با حضور رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان و عضو هیأت ورزش‌های همگانی استان در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد.

همت هادیان، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان در این نشست با قدردانی از زحمات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و تحول انجام شده در حوزه ورزش همگانی به ویژه در بخش برنامه‌های خانوادگی ورزشی، خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری ویژه برنامه‌های سه‌شنبه‌های با نشاط برای عموم شهروندان با موضوع تداوم جریان‌های ورزش، هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

در ادامه این نشست، گفت‌وگو پیرامون توسعه و ترویج ورزش روزانه، گردشگری ورزشی، بازی و ورزش کودک به ویژه با توجه به عنوان شهر دوستدار کودک برای سمنان، گسترش ظرفیت‌های مناسب مینی‌فوتبال، کایت، بادبادک، طناب‌زنی و رشته‌هایی که زیر مجموعه ورزش‌های همگانی تعریف می‌شود، هماهنگی لازم انجام شد.

برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم پیرامون ویژه برنامه جشنواره ثبت رکورد و پیاده‌روی خانوادگی ملی با پخش زنده از سیمای کشور در تاریخ اول مهرماه انجام شد و موضوع المپیاد محلات و کلاس‌های آمادگی جسمانی، مربیگری، تندرستی و ظرفیت‌های آموزشی ویژه کارکنان شهرداری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست حکم رئیس کمیته ورزش شهرداری‌های استان به سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اعطا شد.

کد خبر 592848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.