بازگشت خوش‌رکاب به ناوگان شهرداری نورآباد

شهردار نورآباد گفت: خوش‌رکاب، کارایی بسیاری در امور شهرداری دارد اما به‌دلیل نگهداری نشدن از رده خارج شده بود. این کامیون به‌طورکامل تعمیر، صافکاری و رنگ‌آمیزی شده و به واحد عمران جهت انجام اقدامات عمرانی تحویل داده شد.

محمد خاص‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شهرداری همچنان با مدیریت کاهش هزینه‌ها روی ریل خدمت به شهروندان قرار دارد، اظهار کرد: کامیون باری شهرداری نورآباد معروف به خوش‌رکاب از اسقاط شدن جان سالم به در برد و به جمع ماشین‌آلات شهرداری پیوست.

وی افزود: این اقدام شایسته که با هدف کاهش هزینه‌ها انجام شده است، به همت کارکنان زحمت کش واحد نقلیه ماشینی به سرانجام رسید.

شهردار نورآباد خاطرنشان کرد: خوش‌رکاب کارایی بسیاری در امور شهرداری دارد، اما به دلیل نگهداری نشدن از رده خارج شده بود. این کامیون به طور کامل تعمیر، صافکاری و رنگ‌آمیزی و به واحد عمران جهت انجام اقدامات عمرانی تحویل داده شد.

خاص‌امیری با بیان اینکه شهرداری نورآباد از لحاظ انجام امورات عمرانی و پرداخت حقوق کارکنان درصدر موفق‌ترین شهرداری‌های کشور و استان لرستان است، تصریح کرد: این شهرداری در هفته‌ای که گذشت علاوه بر انجام امورات روزانه اداری، هفته‌ای سخت و نفس‌گیر را پشت سر گذاشته است.

وی گفت: اقدام به گازسوز کردن کارخانه آسفالت، آسفالت مهم‌ترین شریان شهر با متراژی حدود ۱۶ هزار مترمربع، راه‌اندازی و آماده کردن خوش رکاب اسقاطی و تحویل به واحد عمران جهت انجام امور عمرانی، صرفه‌جویی ۴۰ میلیارد ریالی جهت خرید یک دستگاه ماشین سنگین و پرداخت حقوق تیرماه، از دیگر اقدامات شهرداری نورآباد است.

به گزارش ایمنا، نورآباد شهری در شمال‌غرب استان لرستان و مرکز شهرستان دلفان است. نورآباد در شمال‌غربی استان لرستان قرار گرفته و فاصله‌اش تا مرکز استان یعنی شهر خرم‌آباد ۸۵ کیلومتر، کرمانشاه ۹۵ کیلومتر، تهران ۴۹۰ کیلومتر، نهاوند ۶۰ کیلومتر، هرسین ۵۰ کیلومتر و الشتر ۴۰ کیلومتر است.

کد خبر 592779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.