شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۱۰ مرداد

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۷۴ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _ دوشنبه دهم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۷۴ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه چشمه با شاخص ۳۷، دانشگاه تهران با شاخص ۴۰، لواسانات با شاخص ۲۷ در وضعیت سبز قرار دارد.

ایستگاه قرچک با شاخص ۱۵۱ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۵۲، اسلامشهر با شاخص ۶۴، امام خمینی با شاخص ۵۲، باغستان شهریار با شاخص ۸۶، پارک رازی با شاخص ۵۷، پاسداران با شاخص ۷۴، پاکدشت با شاخص ۶۱، پردیس با شاخص ۵۷، پیشوا با شاخص ۷۵، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۶، دماوند با شاخص ۷۵، رباط کریم با شاخص ۷۶، ژئوفیزیک با شاخص ۶۲، سلامت ۶۵، شهریار با شاخص ۷۲، علم و صنعت با شاخص ۶۰، قائم با شاخص ۹۲، ملارد با شاخص ۷۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۶ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۲۴، پارک شکوفه با شاخص ۱۰۲، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۰۶ و ورامین با شاخص ۱۱۰ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 592738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.