آغاز عملیات وسیع خدمات شهری در کوت‌ عبداله

شهردار کوت عبداله گفت: مانور و عملیات خدمات شهری با شعار «شهرداری در کنار مردم» با هدف پاکسازی محلات آغاز شده است.

سیدسعید باب‌المراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری با رویکرد محله‌محوری از اولویت‌های شهرداری کوت عبداله است؛ در همین راستا عملیات جهادی پاکسازی عمومی شهر به صورت محله به محله در سطح شهر آغاز شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این مانور پاکیزگی و نظافت فضای شهری، رفع و کاهش آلودگی‌های محیطی و بهبود بهداشت محیط شهری در راستای سلامت شهروندان است که در راستای تحقق بخشی به برنامه جامع خدماتی عملیاتی می‌شود.

شهردار کوت عبداله خاطرنشان کرد: در نخستین اقدام اجرای این طرح در محله‌های شهرک بسیج و کوی شهید محسن توسط نیروهای خدماتی، اقداماتی از قبیل رفت‌وروب محله، شست‌وشوی دیوارهای عمومی و حذف زوائد بصری، جمع‌آوری خاک و نخاله، شست‌وشوی سطل‌های انجام شد.

باب‌المراد تصریح کرد: لایروبی جوی‌های روباز، شست‌وشوی جداول، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و مبلمان شهری از جمله وظایف شهرداری‌ها است، اما باید توجه داشت مشارکت فعال شهروندان در داشتن محیطی پاکیزه و فرهنگ‌سازی در راستای توجه ویژه به نظافت عمومی یکی از مؤلفه‌های اساسی در کمک به داشتن محیطی عاری از آلودگی است.

وی گفت: بهسازی سیمای شهر از اولویت‌هایی است که به شکل مستمر در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار دارد، زیرا تمام اهتمام شهرداری افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان است.

کد خبر 592734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.