استفاده از دوربین جدید در گوشی X30 Pro تایید شد

شرکت موتورولا به‌کارگیری دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گوشی X30 Pro را تایید کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، موتورولا از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویبو تأیید کرده است که گوشی X30 Pro با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد؛ این دوربین به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده است. علاوه بر این، موتورولا نمایی مختصر از طراحی گوشی به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد بعضی از ویژگی‌های ظاهری مانند لبه‌های براق و زیبایی نمایشگر خمیده را از سری گوشی‌های موتورولا Edge به ارث برده است.

تنها تفاوت کلیدی که در طراحی گوشی X30 Pro نسبت به موتورولا Edge به چشم می‌خورد؛ تراز حفره دوربین سلفی در مرکز بالایی نمایشگر به جای قرارگیری در گوشه نمایشگر است. دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی موتورولا X30 Pro توسط دو دوربین دیگر که احتمالاً امکان عکس‌برداری فوق عریض و زوم کردن را فراهم می‌کند، همراهی می‌شود. دوربین فوق‌عریض این گوشی دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو دارای لنز ۱۲ مگاپیکسلی است. در پنل جلویی نیز یک دوربین ۶۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است که به عنوان یکی از قدرتمندترین دوربین‌های سلفی به کار رفته در گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آید.

گوشی موتورولا X30 Pro قرار است برای اولین بار در تاریخ دوم آگوست به همراه گوشی تاشدنی موتو Razr 2022 در رویدادی در چین و به عنوان یک گوشی اندروید پرچم‌دار معرفی شود. این محصول به پردازنده قدرتمند کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد که حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی سریع UFS آن را همراهی خواهد کرد. همچنین این محصول به نمایشگر ۶.۷۳ اینچی اولد با کیفیت +FHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از HDR10+ مجهز شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی موتورولا X30 Pro با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MyUI 4.0 اجرا می‌شود. قیمت این گوشی ۹۱۰ دلار ارزیابی شده است و در تاریخ دوم آگوست ۲۰۲۲ میلادی در چین عرضه خواهد شد.

کد خبر 592663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.