اعزام نیرو و تجهیزات شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده یزد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام تعدادی از نیروها و تجهیزات این سازمان به مناطق سیل‌ زده استان یزد خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، محمدمهدی عزیزی اظهار کرد: با دستور شهردار، پیگیری و تلاش معاون خدمات شهری شهردار و با توجه به خسارات سیل در استان یزد، سازمان مدیریت پسماند در کنار اعزام نیرو و تجهیزات به بخش‌های سیل‌زده امام‌زاده داوود، اقداماتی را در زمینه کمک به شهروندان سیل زده یزد انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای کمک به سیل‌زدگان یزد، افزود: دو دستگاه مکنده قوی شهری (جنتکس)، دو دستگاه وکیوم لجن کش کامیونتی، دو کشنده مجهز به کاربری کمرشکن دو محور، مخزن با ظرفیت ۱۲ هزار لیتر (مازاد پساب) و سه هزار لیتر (آب تمیز) با قابلیت همزمان لایروبی و شستشوی به استان یزد اعزام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران افزود: به این تعداد باید اعزام شش راننده دارای گواهینامه پایه یک و هشت اپراتور ماشین‌آلات تخصصی نیز اضافه کرد که تمام این تجهیزات و نیروها تا اتمام عملیات پاکسازی مناطق سیل‌زده به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

کد خبر 592608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.