بیشتر منازل تخریب شده بر اثر سیل در بافت فرسوده بود

مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان اینکه نیروهای شهرداری به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات ناشی سیل هستند، گفت: منازل تخریب شده بر اثر سیل، بیشتر در بافت فرسوده شهر است.

سید ابوالفضل کشفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه محله اکبرآباد واقع در منطقه دو شهرداری یزد، درگیر سیل شده است، اظهار کرد: در کوچه‌های شماره ۱۶ و ۱۸ و مجاهد این محله با تخریب‌های گسترده روبه‌رو هستیم و آمار فوتی گزارش شده در محله اکبرآباد نیز مربوط به کوچه مجاهد بود.

وی با بیان اینکه در مریم‌آباد و حسن آباد نیز به‌دلیل خسارات سیل، مشکلاتی وجود دارد، گفت: مسئله اصلی در حال حاضر دستگاه‌های خدمات‌رسان است که با شهرداری همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد خاطرنشان کرد: محله‌های منطقه دو بیشتر قدیمی و فرسوده است و امکان تخریب آن به صورت گسترده وجود دارد، به همین دلیل بعد از اینکه به مالک یا وراث اخطار دادیم، نیاز به دستور دادستان داریم تا تخریب منازل خطرآفرین انجام شود.

وی تصریح کرد: نیروهای شهرداری یزد در بخش‌های مختلف به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روز در حال تلاش برای خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان هستند و اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است.

کشفی با بیان اینکه آب‌گرفتگی‌های زیرگذرها، میادین و معابر منطقه دو شهرداری یزد برطرف شده است و با همکاری بخش‌های مختلف، خدمات‌رسانی به منازل شهروندان نیز با سرعت در حال انجام است، تصریح کرد: بازدیدهایی از بخش‌های مختلف در منطقه انجام شده است و با توجه به حجم بارندگی و خسارت‌های موجود، با تمام توان و ظرفیت در حال رفع مشکلات هستیم.

کد خبر 592589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.