مسیرهای ناایمن دوچرخه جمع‌آوری شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشکلاتی از جمله مسائل مربوط به جمع‌آوری مسیرهای ناایمن دوچرخه وجود دارد که تاکنون اقدامی برای رفع آن انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه نهم مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: خود را رهروی سیدالشهدا (ع) می‌دانیم و باید بگوییم اگر به عنوان نماینده مردم وارد شورای اسلامی شهر شدیم از روی هوا و هوس نبوده، بلکه به دنبال خدمت به مردم و ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان بوده است.

وی ادامه داد: انتقادها را در کمیسیون‌ها و جلسات غیرعلنی شورای اسلامی شهر مطرح می‌کنیم تا به شخصیت و آبروی فرد یا افراد لطمه نخورد، اما اگر افاقه نکرد مجبوریم در قالب نطق یا تذکر در صحن علنی شورای اسلامی شهر آن را مطرح کنیم.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌فرمایند "توانایی و شایستگی مسئولان نقش کلیدی در انتخاب مدیران دارد تا جایی که انتخاب شخصی مانند ابوذر که از صحابه بزرگ پیامبر اکرم (ص) و یاران خاص امام علی (ع) بود از هر گونه مدیریت منع می‌شود." در واقع انسان خوب بودن به معنای مدیر خوب بودن نیست.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مردم هستیم و هیچ مماشاتی با کسی نداریم، تصریح کرد: در دوره انتخابات شعارهایی داده شد و مردم بر اساس آن به اعضای شورای اسلامی شهر رأی دادند تا انقلابی و بسیجی‌گونه به مشکلات مردم رسیدگی کنند، بنابراین باید مشکلاتی که طی چندین سال به خصوص در دوره قبل گریبان‌گیر شهرداری بوده است را در کم‌ترین زمان رفع کنیم.

فلاح افزود: انتخاب شهردار بر اساس برنامه‌های متقن بوده و انتظار داریم نیروهایی که به عنوان معاون و مدیرعامل و مدیر انتخاب می‌کند، مانند خود توانمند باشند و در راستای اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌هایی که در آن ضعف دیده می‌شود، حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری است که قبلاً تذکراتی در این خصوص داده‌ایم، اما تغییری حاصل نشده است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مباحث مربوط به اتوبوسرانی، تاکسیرانی، پارک حاشیه‌ای، پارکینگ‌ها، هوشمندسازی حمل‌ونقل، مسیرهای ناایمن دوچرخه‌سواری که سبب ایجاد حادثه برای شهروندان می‌شود، مد نظر بوده که در خصوص آن اقدام خاصی انجام نشده است، بنابراین هرچه سریع‌تر باید نسبت به رفع این مشکلات اقدام کرد.

کد خبر 592524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.