«آواها و نماها»؛ طرحی ارزشمند برای نوجوانان

مدیر خانه نوجوان اصفهان گفت: طرح آواها و نماها طرحی ارزشمند برای نوجوانان است که می‌توانند در نزدیک‌ترین مسجد محله حضور پیدا کنند و پس از شناسایی استعدادها و تربیت آن‌ها استعداد توسط مربیان به کارآفرینی هم نزدیک شود.

صفیه‌سادات موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اجرای طرح «آواها و نماها» در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اظهار کرد: آواها و نواها یکی از طرح‌های ارزشمند شهری برای نوجوانان شهر اصفهان است.

وی ادامه داد: در این طرح نوجوانان با هدف تقویت هویت دینی و مذهبی خود در مساجد شهر اصفهان حضور دارند و توسط مربیان، اشعار تخصصی و مرتبط با ماه محرم را آموزش می‌بیند و در این آموزش با گروه بزرگی که خروجی این طرح است، شهر را به صدای زیبای خودشان مزین می‌کنند.

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: این طرح که از جمله اتفاقات خوب مشترک بین ارکانی است، با همکاری ستاد فرهنگی کانون‌های مساجد سطح شهر اجرا می‌شود. نوجوانان می‌توانند در نزدیک‌ترین مسجد محله حضور پیدا کنند و پس از شناسایی استعداد و تربیت آن توسط مربیان، کارآفرینی کنند.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: از آنجایی که در این طرح، موزیک‌ویدئوهای زیبایی از نوجوانان برای انتشار در سطح شهر آماده می‌کنیم، نوجوان با معرفی خود و شناسایی استعدادش به شهر، می‌تواند در دیگر مراکز فرهنگی شهر نیز فعالیت داشته باشد.

موسویان تصریح کرد: نوجوانان مستعد و علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به مساجد سطح شهر یا ارسال پیام به شماره واتس‌اپ ۰۹۳۰۵۱۱۳۴۱۹ یا تماس با ۳۲۳۰۴۰۳۰ اطلاعات بیشتری را نسبت به طرح کسب کنند.

به گفته وی، از اینکه نوجوانان به خانه خودشان اعتماد می‌کنند و در این طرح بزرگ و ارزشمند مذهبی و معنوی شرکت می‌کنند بسیار خرسند هستیم و امیدواریم خروجی این طرح به عنوان کاری ارزشمند در ماه محرم ثبت شود.

کد خبر 592473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.