نصب سنسورهای دیجیتالی در بیرمنگام برای کاهش کربن

کمپانی North که ارائه‌دهنده محیط‌های هوشمند برای بازی‌ها است، به نصب سنسورهای هوشمند در سراسر بیرمنگام انگلستان، میزبان مسابقات کشورهای مشترک‌المنافع ۲۰۲۲، پرداخته است تا انتشار کربن در شهر را هنگام برگزاری بازی‌ها به صفر برساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی North که از اینترنت اشیا و سایر فناوری‌های روز دنیا بهره می‌گیرد، به نصب سنسورهای هوشمند در سراسر زمین‌های ورزشی و نقاط مهم بیرمنگام پرداخته است تا از این طریق، انتشار کربن در سراسر شهر را به صفر برساند و بیرمنگام را در میزبانی مسابقات کشورهای مشترک‌المنافع به پایداری برساند. این کمپانی از خدمات دیجیتالی با قابلیت توزیع گسترده خود برای این کار بهره گرفته است تا از طریق آن به ضبط اطلاعات مربوط به میزان دی‌اکسید کربن موجود در هوا، دما، فشار و رطوبت بپردازد و پس از تجزیه و تحلیل داده‌ها، اقدامات لازم را برای به صفر رساندن آن‌ها اعمال کند.

نصب سنسورهای دیجیتالی در بیرمنگام برای کاهش کربن

در واقع، کارکنان کمپانی North پس از ثبت و تجزیه و تحلیل داده‌ها، آن‌ها را در اختیار تیم تحقیقاتی دانشگاه بیرمنگام قرار می‌دهند تا این افراد به بررسی اثرات برگزاری مسابقات بر کیفیت هوا در سراسر شهر بپردازند. جالب است بدانید که مدیران شهر میزبان مسابقات مشترک‌المنافع نیز به منظور بهبود کیفیت هوا طی برگزاری بازی‌ها، بلیت‌های ورود به زمین‌های ورزشی را متفاوت با گذشته طراحی کرده‌اند به این صورت که امکان بهره‌گیری از این بلیت‌ها برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی شهر وجود دارد و در نتیجه، تماشاگران به تردد سبز برای حضور در زمین‌های ورزشی سوق داده می‌شوند که در نتیجه آن، انتشار گازهای آلاینده ناشی از عبور و مرور در سراسر شهر به حداقل خواهد رسید.

نصب سنسورهای دیجیتالی در بیرمنگام برای کاهش کربن

از آن‌جا که بیرمنگام برای مسابقات مشترک‌المنافع میزبان هزاران میهمان خواهد بود، سنسورهای هوشمند در مناطقی با بیشترین احتمال انتشار کربن نظیر معابر شهری پرتردد، ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی و ورودی و خروجی‌های دانشگاه بیرمنگام به عنوان دهکده اصلی ورزشی نصب شده است. مدیران بیرمنگام در سال ۲۰۲۰ که شهر به عنوان میزبان مسابقات مشترک‌المنافع ۲۰۲۲ مشخص شد، ادعا کردند که پایدارترین میزبانی این مسابقات را تا به امروز از آن خود خواهند کرد.

کد خبر 592467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.