اجرای تئاتر و سرود آیینی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: پرده‌خوانی، دل‌نوشته، تئاتر آیینی، سرود آیینی، خوشنویسی، نقاشی، طراحی و چند فعالیت‌ هنری و فرهنگی دیگر از جمله برنامه‌های این مجموعه در ماه عزای حسینی است.

محمد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همه برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ماه محرم، بر محتوای محرم، عاشورا و عزاداری امام حسین (ع) متمرکز شده است.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و جوانان اصفهان مانند سال‌های گذشته در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه‌های فرهنگی متنوعی دارد که در سطح مناطق و شهرستان‌های مختلف استان اصفهان اجرا می‌شود. محتوای این برنامه‌ها با محوریت فلسفه قیام حسینی است.

به گفته وی، استادان و مربیان کانون پرورش فکری در حال آموزش به کودکان و نوجوانان در این کانون‌ها در رابطه با ویژه‌برنامه‌های محرمی هستند.

سلیمانی ادامه داد: از جمله برنامه‌های فرهنگی که در این کانون‌ها برگزار می‌شود می‌توان به پرده‌خوانی، دل‌نوشته، تئاتر آئینی، سرود آئینی، خوشنویسی، نقاشی، طراحی و دیگر فعالیت‌های هنری و فرهنگی متناسب با این ایام اشاره کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان دارای ۵۶ مرکز فرهنگی، هنری، ادبی و علمی ثابت و سه مرکز سیار و دو مرکز پستی است.

کد خبر 592429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.