گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 با تراشه جدید عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و حداکثر ۱۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های ارائه شده حاکی از این است که گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح تصویر Full HD پلاس، نمایشگر ۲.۶۵ اینچی OLED خارجی با وضوح ۵۷۳ * ۸۰۰ پیکسل است. این محصول از هشت تا ۱۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد.

ابعاد گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 معادل ۷.۶۲ * ۷۹.۷۹ * ۱۶۶.۹۹ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۰ گرم خواهد بود، بنابراین از گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ کمی عریض‌تر، ضخیم‌تر و سنگین‌تر است. محصول ذکر شده از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 بهره خواهد برد، در حالی که در شایعات پیشین اشاره شده بود که این گوشی به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهد شد، بنابراین استفاده از پردازنده جدیدتر تغییر جذابی خواهد بود.

انرژی مورد نیاز گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 با استفاده از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از باتری گلکسی زد فلیپ ۳ و Razr 5G به ترتیب ۲۰۰ و ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت حجیم‌تر است. شرکت موتورولا اعلام کرده است که عملکرد نمایشگر دوم Razr 2022 بهبود یافته است، به طوری که امکان کار با بعضی برنامه‌ها و اجرای برخی عملکردها به طور مستقیم روی صفحه‌نمایش بیرونی این دستگاه فراهم می‌شود. به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا قصد دارد نسل جدید گوشی هوشمند تاشو Razr را در کنار گوشی پرچم‌دار X30 Pro در تاریخ دوم آگوست ۲۰۲۲ میلادی رونمایی کند.

کد خبر 592305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.