مدیریت شهری در تلاش برای بازگشایی معابر و آبگرفتگی‌ها است

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: از شهروندان درخواست می‌کنم از تردد غیرضروری در شهر بپرهیزند تا بتوانیم معضلات موجود هنگام بارش‌های شدید را بهتر مدیریت کنیم.

به گزارش ایمنا و نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر شهرکرد، فرشاد چراغ‌پور اظهار کرد: تمام نیروهای شهرداری و دستگاه‌های مربوطه به دلیل بارش‌ها، آمادگی کامل دارند و برای بازسازی معابر در تلاش هستند.

وی با اشاره به باز بودن معابر در شهرکرد، ادامه داد: در حال حاضر در شهرکرد هیچ معبری وجود ندارد که دچار آب گرفتگی شده باشد و مسئله تمام آبگرفتگی‌ها با تلاش همکاران رفع شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: چهارراه طالقانی-کاشانی به دلیل گودبرداری صاحب ملکی، پر از آب شده است که آتش‌نشانی و دستگاه‌های ذی‌ربط در حال تلاش برای تخلیه آن هستند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد ظرفیت سیل‌بند جنوبی شهرکرد پر شده است، اضافه کرد: اگر این بارش ادامه‌دار شود سیل‌بندها به طور کامل پر می‌شود، اما تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها برای مدیریت بحران در میدان هستند.

چراغ‌پور تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها از جمله شهرداری، اعلام آمادگی کردند و آب‌گرفتی بسیار سنگینی در حال حاضر وجود ندارد. از شهروندان درخواست می‌شود از تردد غیرضروری در شهر بپرهیزند تا بتوانیم این مسئله را بهتر مدیریت کنیم.

کد خبر 592237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.