آتش‌نشانان اصفهان تا آخرین لحظات در کنار مردم یزد می‌مانند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اعزام نیروها و تجهیزات این سازمان به شهر یزد در پی سیل اخیر، گفت: در حال حاضر همکاران اعزامی در حال تخلیه آب از معابر هستند و تا زمانی که لازم باشد برای امدادرسانی حضور خواهند داشت.

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان و هماهنگی انجام شده با معاون خدمات شهری و شهردار اصفهان، به‌دلیل بارندگی‌های عظیم در شهر یزد و آب‌گرفتگی و سیلابی که در این شهر به‌وجود آمد، در ساعات اولیه اکیپ کاملی از سوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان به یزد اعزام شد.

وی ادامه داد: اکیپ اعزام شده شامل ۱۲ نیروی آتش‌نشان، تعداد زیادی پمپ‌های آبکشی سبک و سنگین به‌همراه یک دستگاه جرثقیل پنج تن و دو دستگاه خودروی شاسی‌بلند است که در حال امدادرسانی هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان می‌کند: با توجه به اینکه معابر به‌ویژه زیرگذرهای شهر یزد مملو از آب شده است، نیروهای آتش‌نشانی اصفهان در حال تخلیه آب از معابر و رفع مشکلات هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه احساس می‌شد امکانات در شهر یزد کم باشد، شب گذشته شش نفر دیگر از نیروهای آتش‌نشان اصفهان به‌همراه یک دستگاه کمپرسی، یک دستگاه پمپ سنگین آبکشی و تعدادی دیگر از تجهیزات لازم به این شهر اعزام شدند.

مطلبی با بیان اینکه در حال حاضر همکاران اعزامی به یزد در حال آبکشی و تخلیه آب از معابر هستند، اضافه کرد: آتش‌نشانان اعزام شده تا زمانی که لازم باشد، برای امدادرسانی تلاش می‌کنند و امیدواریم هر چه زودتر مأموریت آنها به پایان برسد.

کد خبر 592099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.