همه راه‌های مواصلاتی استان اصفهان باز است/ فعالیت مجدد سامانه بارشی از امروز عصر

رئیس اداره مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: به‌رغم بارش‌های قابل توجه، همه محورهای اصلی و شریانی استان باز است و در ۴۸ ساعت گذشته نیز همه محورها باز بوده و ترد ایمن و روان داشته است. فقط در برخی از شرایط خاص با همکاری پلیس راه، محدودیت تردد مقطعی اعلام شد.

مریم تاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، از عصر پنجشنبه (ششم مردادماه) شرق، جنوب‌شرق و جنوب‌غرب استان اصفهان درگیر سامانه بارشی شد. در مناطق وسیعی از شهرستان نائین بارش باران داشته‌ایم.

وی افزود: محورهای نائین-انارک و اصفهان-نائین، محدوده ملأ احمد در این چند روز با محدودیت‌های ترافیکی مواجه شد که به کمک پلیس راه رفع و تردد مجدداً به صورت ایمن و روان برقرار شد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: شهرستان‌های شاهین شهر، میمه، گلپایگان، فریدن و فریدون‌شهر، شهرضا و ورزنه نیز بارش‌های خوبی داشته است.

تاکی اضافه کرد: به رغم بارش‌های قابل توجه، همه محورهای اصلی و شریانی استان باز است و در ۴۸ ساعت گذشته نیز همه محورها باز بوده و ترد ایمن و روان داشته است. فقط در برخی از شرایط خاص با همکاری پلیس راه، محدودیت تردد مقطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: برخی از محورهای روستایی و فرعی نیز در ساعات محدودی بسته بوده است. براساس اعلام راهداری چهارمحال و بختیاری محور سی‌سخت-پادنا نیز به دلیل ریزش کوه فعلاً مسدود است و تا اطلاع ثانوی ترددی از آن انجام نمی‌شود.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: این سامانه بارشی از امروز بعد از ظهر مجدداً شروع به فعالیت می‌کند که قسمت‌هایی از شرق، جنوب‌شرق و جنوب غرب استان را درگیر بارش می‌کند. عملکرد این سامانه در بسیاری از مناطق قابل پیش‌بینی نبوده و در مکان‌هایی که انتظار بارش وجود نداشت، بارش‌های خوبی مشاهده شد.

تاکی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود مردم اگر سفر ضروری ندارند به مناطقی که تحت تأثیر این سامانه است سفر نکنند. به ویژه در مسیرها و حاشیه رودخانه‌های فصلی و آبراه‌ها، توقف خطرناک است و با توجه به شرایطی که نوع بارش این سامانه دارد می‌تواند تردد را با اختلال مواجه کند.

کد خبر 592046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.