واحدهای خدمات‌رسان شهرداری مبارکه به حالت آماده‌باش درآمدند

شهردار مبارکه گفت: با توجه به پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وزش باد شدید و وقوع سیلاب، تمام نیروها و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرداری به حالت آماده‌باش درآمدند.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس هشدارهای سازمان هواشناسی و احتمال وزش باد شدید و وقوع سیلاب تمام نیروها و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرداری تا اوایل هفته آینده در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرداری و استفاده از تمام ظرفیت واحدها در جهت مدیریت بحران احتمالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

شهردار مبارکه از رصد مسیل‌های سیلاب و اخذ گزارش‌های لحظه‌ای از معاونت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌های به موقع می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها و خسارت‌های مالی و جانی شهروندان داشته باشد.

احمدی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده پاسخ‌گویی به شهروندان است، تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته و همکاری همه دستگاه‌ها از خطرات احتمالی به سلامت عبور خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، فعالیت سامانه بارشی تابستانه و بارش‌های رگباری از روز چهارشنبه پنجم مردادماه در استان آغاز شده است و روزهای پنجشنبه و شنبه شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی «مونسونی» خواهیم بود. ماهیت این بارش‌ها در مقطع کوتاهی بسیار ناگهانی و فراوان است و بستر رودخانه‌های فصلی و روستاهای کنار رودخانه‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 591666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.