نمایشگاه «روایت تبلیغ» منجربه اقدامات مناسب برای آینده جوانان و کشور می‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کار عمیق فکری در نمایشگاه «روایت تبلیغ» انجام شده که حاصل زحمات دفتر تبلیغات اسلامی بوده است. از این رو خروجی تصمیم‌ها، راه‌حل‌ها و برنامه‌ها باید حمایت شود تا منجربه اقدامات مناسب برای آینده کشور و جوانان شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا شیخی _امروز پنجشنبه ششم مردادماه_ در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روایت تبلیغ» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روایت تبلیغ، نمایشگاهی سراسر خلاقیت و نوآوری با ایده‌های خوب با افراد توانمند است؛ اگر این مسیر به لحاظ اجرایی هدایت و تقویت شود، راه‌گشای بسیاری از آسیب‌ها و دغدغه‌های کنونی کشور خواهد بود.

به گفته وی، دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه روایت تبلیغ به گونه‌ای حل‌المسائل همراه با کار کارشناسی را به نمایش گذاشته است که این موضوع راهگشای گره‌های کور خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد کار عمیق فکری در این نمایشگاه انجام گرفته است که حاصل نتایج و زحمات دفتر تبلیغات اسلامی بوده و زمان زیادی را صرف این کار کردند. از این رو خروجی تصمیمات، راه‌حل‌ها و برنامه‌ها باید حمایت شود تا منجربه اقدامات مناسب برای آینده کشور و جوانان باشد.

وی تصریح کرد: البته برای اقشار مختلف جامعه در این نمایشگاه برنامه‌هایی تدارک دیده شده و آسیب‌شناسی‌هایی انجام دادند که می‌تواند کمک کننده باشد.

شیخی افزود: اطلاع‌رسانی در زمینه اقدامات انجام شده در دفتر تبلیغات اسلامی، می‌تواند کمک کند تا دوباره‌کاری و موازی‌کاری رخ ندهد، زیرا موازی‌کاری‌ها انرژی زیادی از نیروی انسانی می‌گیرد و منجربه افزایش هزینه‌ها می‌شود. اگر هدایت و بررسی صورت بگیرد و تیم‌های مختلف با هم مرتبط شوند، می‌توان در هزینه‌ها و بودجه‌ها صرفه‌جویی کرد.

کد خبر 591663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.