مدیریت شهری در نوسازی ناوگان سازمان بار ورود کند

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان گفت: وقت آن رسیده که مدیریت شهری در نوسازی ناوگان سبک و سنگین سازمان بار، ورود پیدا کند. امیدوارم این سازمان با حمایتی که مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر خواهند کرد، بتواند دوره رشد و تثبیت خود را طی کند و به بلوغ کامل برسد.

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری و حمل‌ونقل و ایمنی اظهار کرد: سازمان بار، نهاد نوپایی است که نیاز به مراقبت، تقویت و حمایت دارد. اهمیت و کارایی آن در ایجاد اطمینان‌خاطر برای شهروندان در سازمان بار در مجموعه‌های شهری هنوز درک نشده است و مسئولان موضوع واقف نشده‌اند.

وی افزود: این سازمان می‌تواند در مسائل محیط‌زیستی و ساماندهی حرکتی و تصادفات بسیار مؤثر باشد. اگر سازمان بار حمایت شود و جایگاه خود را پیدا کند، می‌تواند بیشتر از سازمان‌هایی چون تاکسی رانی و اتوبوسرانی تأثیرگذار باشد.

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان گفت: تمام مردم در طول شبانه‌روز با خدمات سازمان بار سروکار دارند و این مهم نیاز به ساماندهی را در این سازمان بیشتر خواهد کرد؛ مسئولان در مباحث حمایتی، صنف راننده‌ها، نوسازی ناوگان سبک و سنگین این سازمان می‌توانند از تمام ظرفیت‌های خود جهت خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنند.

صلواتی ادامه داد: وقت آن رسیده که مدیریت شهری در نوسازی ناوگان سبک و سنگین سازمان بار ورود پیدا کند. امیدوارم این سازمان با حمایتی که مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر خواهند کرد، بتواند دوره رشد و تثبیت خود را طی کند و به بلوغ کامل برسد.

کد خبر 591597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.