جزئیات نشست نمایندگان مجلس با مردم منطقه ۱۲ تهران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: با توجه به اعلام شهرداری منطقه۱۲ درخصوص افزایش ظرفیت سه هزار نفری محل نگهداری و درمان معتادان متجاهر، مقرر شد با اولویت مناطق و محلات دروازه غار و هرندی موضوع را شهرداری، سرکلانتری و سازمان بهزیستی ظرف یک ماه انجام دهند.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ملاقات مردمی جمعی از نمایندگان تهران اظهار کرد: بنده به همراه آقاتهرانی، نماینده تهران و تهرانی، معاون استاندار و فرماندار تهران و یزدی، شهردار منطقه ۱۲ تهران و دیگر مدیران ادارات دولتی در مسجد آشتیانی‌ها حضور پیدا کردیم. در این نشست مردمی پس از شنیدن مشکلات منطقه از سوی نمایندگان محله و دریافت برخی مسائل و گزارش‌ها از سوی مسئولان حاضر، تصمیماتی جهت رفع مشکلات مردم این منطقه به تصویب رسید.

وی با اشاره به مصوبات این نشست مردمی، افزود: با توجه به اعلام شهرداری منطقه در خصوص افزایش ظرفیت سه هزار نفری در خصوص محل نگهداری و درمان معتادان متجاهر، مقرر شد با اولویت مناطق و محلات دروازه غار و هرندی موضوع را شهرداری، سرکلانتری و سازمان بهزیستی ظرف یک ماه انجام دهند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران همچنین با اشاره به اهمیت کشف جرم و پیشگیری از وقوع آن، تاکید کرد: با توجه به گزارش‌های مردمی و ابراز گلایه از وضعیت امنیت در منطقه و دریافت گزارش سرکلانتری، مقرر شد برای کاهش وقوع جرم در بوستان محبی، اطراف ایستگاه مترو امیرکبیر، زیر پل ری و خیابان گوته، سرکلانتری منطقه ضمن قراردادن گشت ضربتی و حضوری و موتور سوار به صورت ویژه اقدام و گزارش‌های ماهیانه در خصوص ادامه روند افزایش کشفیات جرم و تلاش برای کاهش جرم که طی ماه‌های اخیر حاصل شده را ارسال کنند.

خضریان با اشاره به مشکلات ترافیکی میدان شهدا و راهکار حل آن، تصریح کرد: مقرر شد ضمن بررسی موضوع، طی دو روز آینده و تا آخر هفته، موضوع توسط معاونت ترافیکی شهرداری پیگیری و گزارش کارشناسی تکمیل شود. همچنین در خصوص وضعیت چراغ‌های راهنمایی و رانندگی این میدان نیز مقرر شد اقدامات لازم انجام شود. طی مصوبه دیگری مقرر شد موضوع اختلاف نظر شهرداری تهران با شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص افزایش تراکم، بررسی و نتیجه آن ظرف ۱۰ روز آینده ارسال شود.

وی با اشاره به شکایات متعدد مردم محلات منطقه ۱۲ از حضور جانواران موذی و جوندگان، گفت: مقرر شد شهرداری منطقه ۱۲ تهران، برنامه‌ای قابل ارزیابی در قالب کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت و به صورت جامع در خصوص مبارزه با حیوانات موذی و جوندگان ظرف ۱۰ روز آینده انجام پذیرد.

خضریان ادامه داد: در مصوبه دیگری مقرر شد شهردار ناحیه ۶ منطقه ۱۲ با توجه به اعتراضات مردمی در خصوص ضلع غربی خیابان ۱۷ شهریور در پل امیرکبیر، گزارشی را بر مبنای بازدید از تخلفات صورت گرفته پیرامون زباله‌سوزی به مجمع نمایندگان و فرمانداری تهران ارسال کند و در خصوص خیابان شیرازی و مشکلات مربوطه در خصوص جوی‌های آب و پسماند، ساماندهی را تا پایان پاییز انجام دهد.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه با بیان اینکه در مصوبه‌ای مقرر شد اصلاحیه طرح تفصیلی منطقه ۱۲، جهت پیگیری و بررسی به فرمانداری و مجمع نمایندگان تهران ارسال شود، ادامه داد: همچنین مقرر شد ناحیه ۶ شهرداری منطقه ۱۳، در خصوص سد معبر خیابان شهید احمدی پیگیری و موضوع را هرچه سریع‌تر رفع و حداکثر ظرف یک هفته اقدام لازم انجام شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در پایان گفت: مقرر شد در خصوص ضلع جنوبی خیابان مهدوی‌پور نیز ضمن آبیاری منظم و مستمر توسط شهرداری منطقه ۱۲، در جهت حفظ فضای سبز منطقه موضوع آبیاری مکانیزه تا پایان پاییز عملیاتی و گزارش همه این اقدامات در زمان‌بندی تعیین شده به مجمع نمایندگان و فرمانداری تهران داده شود.

کد خبر 591557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.