مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۵ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر دستگیری داماد قاتل پس از هشت سال، آزار سیاه پسر ۱۳ ساله، ناکامی آدم‌ربایان، قتل جوان به دست دو برادر ناتنی، حمله خونین سگ هار به هشت شهروند، مرگ دردناک پسربچه زیر چرخ‌های تریلی پدر و قتل فجیع زن کرجی به دست شوهرش با سنگ فرز را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه پنجم مردادماه_ به شرح ذیل است:

مرد ۴۴ ساله‌ای که هشت سال قبل مادرزن و برادرزن خود را زیر رگبار ضربات چاقو قرار داده بود، درحالی دستگیر شد که برادرزن جوان وی با تیغ بی‌مهری به قتل رسید.

بیشتر بخوانید

مرد ثروتمند وقتی فهمید زن مورد علاقه‌اش قصد اخاذی دارد، او را رها کرد اما گرفتار یک پرونده آدم‌ربایی شد.

بیشتر بخوانید

پلیس شهرستان ری جوان متجاوز به عنف نوجوان ۱۳ ساله که عامل ایجاد رعب و وحشت در منطقه بود را در طرح رعد بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید

مردان جوانی که در بزرگراه شهید همت اقدام به آدم‌ربایی کرده بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مرگ یک کارگر ۳۵ ساله درپی سقوط به چاه ۷۰ متری در محدوده شرق اصفهان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۹۹ به دنبال پیدا شدن جسد مردی جوان در یک مزرعه در قرچک ورامین آغاز شد. شواهد نشان می‌داد جسد متعلق به مرد ۴۷ ساله‌ای به نام اکبر است که با ضربه‌های چاقو از پا در آمده است. جسد با دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به رازگشایی جنایت پرداخت.

بیشتر بخوانید

مهم‌ترین سرنخ پلیس برای دستگیری سارقان خانه‌های جنوب تهران یک قبض پارکینگ بود که دزدان آن را در یکی از محل‌های سرقت جا گذاشته بودند.

بیشتر بخوانید

حمله یک سگ هار در حالی هشت نفر از شهروندان مشگین‌شهری را راهی بیمارستان کرد که پیش‌تر حوادث مشابهی در استان‌های دیگر و به ویژه در حاشیه شهرها به دلیل ازدیاد جمعیت سگ‌های بدون صاحب رخ داده بود.

بیشتر بخوانید

پسربچه‌ای شش ساله درپی سهل‌انگاری پدرش دچار حادثه شد و جان باخت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری شخصی که اقدام به قتل همسرش کرده و جسد او را در اطراف بیمارستان البرز کرج رها کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 591524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.