وقوع سیل در بافق و بهاباد/ پدیده سلفی‌بگیران نگران کننده است

در حالی که سیل در دو شهرستان بافق و بهاباد به وقوع پیوسته، مشاهده می‌شود که افراد زیادی با مراجعه به کنار مسیر سیل اقدام به گرفتن سلفی می‌کنند و از خطر احتمالی افزایش سیل آگاه نیستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه فعالیت سامانه بارشی مونسون در نقاط مختلف کشور، بارش‌ها از دیروز عصر در دو شهرستان بافق و بهاباد مشاهده و افزایش میزان بارندگی از عصر امروز موجب ایجاد سیل در این دو شهرستان شد.

شدت سیل در شهرستان بهاباد به سمت بافق به حدی بود که بخشی از جاده مواصلاتی دو شهرستان را با خسارت‌هایی روبه‌رو کرد و منجر به مسدود شدن بخش‌هایی از این جاده شد. در شهرستان بافق نیز شدت بارندگی به حدی بود که در مسیل این شهرستان سیل به راه افتاده و با شدت بالایی در حال حرکت است.

با وجود اینکه سیل تاکنون خسارتی به دنبال نداشته است، اما همانند دیگر بحران‌هایی که در کشور به وقوع می‌پیوندد، افرادی اقدام به حضور در محل عبور سیل برای عکاسی به ویژه سلفی گرفتن کرده‌اند؛ موضوعی که در بحران‌های مختلف عامل اصلی خسارت جانی به حساب می‌آید، به ویژه در این سامانه بارشی که مشاهده شده امکان افزایش بارندگی در لحظه و بالا رفتن خطر سیل بسیار سریع رخ می‌دهد به همین دلیل شهروندان باید با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند تا جلوی هرگونه خسارتی گرفته شود.

کد خبر 591466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.