۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۹
ریل‌گذاری مسیر توسعه گرمسار

شهردار گرمسار گفت:مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای توسعه و عمران شهر می‌کند و در آینده اثربخشی این برنامه‌ها را بیشتر شاهد خواهیم بود.

یاسر عربی در حاشیه مراسم نکوداشت روز گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برگزاری این دست رویدادها به منظور برنامه‌ریزی برای آینده شهرستان، می‌تواند منجر به توسعه منطقه شود و مدیریت شهری گرمسار تمام تلاش خود را برای توسعه و عمران شهر می‌کند. در آینده اثربخشی این برنامه‌ها را بیشتر شاهد هستیم.

وی با اشاره به قدمت و پیشینه تاریخی سه هزارساله گرمسار با توجه به اشیای به دست آمده در قلعه استوناوند در این منطقه گفت: این موارد نشان می‌دهد که دراین دیار از دیرباز زندگی جاری بوده است.

شهردار گرمسار خاطرنشان کرد: امروز در حالی هشتادوچهارمین سالگرد تأسیس شهرداری گرمسار را جشن گرفتیم و این روز را به عنوان روز گرمسار نام گذاشتیم که برای ریل گذاری مسیر توسعه گرمسار با همدلی و با استفاده از نظرات اندیشمندان و پژوهشگران اساتید یا کاردانان قدم بر می‌داریم.

عربی ادامه داد: امروز در تمام بخش‌ها نیازمند گفت‌وگو هستیم، چنانچه گفت‌وگو محور تعاملات اجتماعی قرار گیرد، قطعاً تمام مشکلات از چهره این شهر رخت برخواهد بست.

وی با بیان اینکه گرمسار مانند مادری مهربان، اقوام را از جای جای این کشور پهناور در آغوش گرم خود جای داده و لازم است که برای بالندگی این دیار بکوشیم، تصریح کرد: امروز با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمسار در این دوره و دوران گذشته، با رفع نواقص و مشکلات زیر ساختی و انجام پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی گرمسار و شهروندان مهربان آن با چهره‌ای شاداب پا به قرن جدید گذاشته‌ایم.

شهردار گرمسار با بیان اینکه برنامه‌ریزی راهبردی شهر، بهبود عملکرد و اطمینان از برنامه‌ریزی و پاسخگو بودن توسعه آینده را در پی دارد، اضافه کرد: اتکا به چنین رویکردی، روند کار را غنی‌تر و اجرای واقعی آن را تا حدی تضمین می‌کند.

به گزارش ایمنا، گرمسار یکی از شهرهای استان سمنان و مرکز شهرستان گرمسار است؛ همچنین غربی‌ترین شهرستان استان و وسعتی حدود ۵۱۸۲ کیلومترمربع دارد.

گرمسار از شمال به دماوند، از غرب به ایوانکی، از شرق به آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می‌شود.

کد خبر 591363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.