«بالان» با حضور جمعی از صداپیشگان و گویندگان روی آنتن شبکه دو

جمعی از صداپیشگان و گویندگان رادیو و تلویزیون در برنامه این هفته «بالان» حضور خواهند داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، منوچهر زنده‌دل، شوکت حجت و اردشیر منظم در این برنامه «بالان» از رسیدن به امید در پسِ مواجهه با روزهای سخت کاری و زندگیشان خواهند گفت.

این برنامه سعی دارد تا تقابل امید در برابر ناامیدی را بررسی کند. در هر قسمت برنامه بالان میهمانان خاطرات خود در برهه‌ای از زمان که با ناامیدی مواجه شده‌اند را بازگو می‌کنند. در هر برنامه یک هنرمند یا مجری میزبانی می‌کند که میزبانی این قسمت از بالان به عهده منوچهر زنده‌دل است.

منوچهر زنده‌دل دوبلور، گوینده رادیو و تلویزیون، بازیگری و داوری برنامه جادوی صدابازی، سریال‌های آنام، معمای شاه، عمارت فرنگی، شهرزاد و وارش را در کنار مدیریت دوبلاژ و گویندگی نقش‌های سینمایی بسیاری در کارنامه خود دارد.

شوکت حجت دوبلور، صداپیشه و مدیر دوبلاژ سرشناس ایرانی است که صدای او در بسیاری از نقش‌های سریال‌ها و انیمیشن‌ها به یاد ماندنی است. اردشیر منظم نیز صداپیشگی فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌های کارتونی زیادی را در کارنامه هنری خود دارد. او علاوه بر این بازیگری، اجرا در رادیو و تلویزیون را نیز در پیشینه هنری و حرفه‌ای خود دارد.

برنامه «بالان» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی وحید رستگاررامشه و کارگردانی علی‌اصغر صائبی است که چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

کد خبر 591302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.