همیشه ایراد از صداوسیما نیست

مجری و تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون گفت: همه کاستی‌ها و نواقص از صداوسیما نیست، در بعضی موارد ایراد خود ما هستیم که گاهی چهارچوب‌ها را رعایت نمی‌کنیم و این ایجاد مشکل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید قناد اظهار کرد: تلویزیون چهارچوب‌هایی برای خود دارد که اگر رعایت نشود آن برنامه با موفقیت روبه‌رو نخواهد شد و به مشکل خواهد خورد و هر برنامه هم برای خود هم چهارچوبی دارد.

این مجری برنامه‌های کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: شاید اگر این چهارچوب‌ها رعایت می‌شد، برنامه «فیتیله، جمعه تعطیله» می‌توانست سالیان سال ادامه پیدا کند اما متأسفانه افرادی که در کنار من بودند به چهارچوب‌ها پایبند نبودند.

عمو قناد سال‌های قبل شبکه دو سیما با بیان اینکه من چون کارمند سازمان بودم نمی‌توانستم حد و حدود سازمان را رعایت نکنم و امکان تخطی نداشتم اضافه کرد: این افراد چون وابستگی به تلویزیون نداشتند اهتمامی هم در رعایت اصول نداشتند اما ما چون در این رسانه کار می‌کنیم باید چهارچوب‌ها را رعایت می‌کردیم؛ در نتیجه من در این مورد به صدا و سیما حق می‌دهم که این برنامه باید قطع می‌شد و نباید ادامه پیدا می‌کرد.

وی در ادامه با اشاره به کار جدید خود در رسانه ملی اظهار کرد: این روزها مشغول تولید برنامه «لوبیا، زود بیا» هستم که جمعه‌ها پخش می‌شود و یک سال از تولید آن تمام شده است و در حال ورود به سال دوم تولید هستیم؛ بر این اساس قرار است تا شکل و شیوه این برنامه را بر اساس تجربه و نظر مدیران کنونی تغییر دهیم.

به گزارش ایمنا، مجید قناد متولد شهریورماه ۱۳۳۳ در خرمشهر کار خود را سال ۱۳۵۴ از آبادان شروع کرد و سپس در سال ۵۹ به مرکز اصفهان آمد. وی سال ۱۳۶۰ در صداوسیمای خرم‌آباد مشغول به کار شد و در سال ۶۲ هم‌زمان با تحصیل در شبکه دو فعالیت داشت. گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، شهین علی‌زاده، حسن زارعی و کریم اکبری‌مبارکه هم‌دوره‌های قناد در دانشگاه بوده‌اند.

کد خبر 590979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.