۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
یک مرد جنگی به از صد هزار

کاربران توییتر با هشتگ روایت مرصاد، به استقبال سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد رفتند، عملیاتی که با پیروزی قاطع رزمندگان اسلام و قلع و قمع منافقان همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجم مردادماه، سالروز عملیات مرصاد است، آخرین عملیات جنگ تحمیلی که نبردی بزرگ در جبهه غرب میان ایران و سازمان موسوم به مجاهدین خلق بود و در روز سوم مردادماه ۱۳۶۷ آغاز و پس از سه روز پایان یافت. فرماندهی نیروهای ایرانی در این عملیات عظیم برعهده شهید صیادشیرازی و فرماندهی مجاهدین خلق در این ماجرا برعهده مسعود رجوی بود، در نهایت پس از چند روز درگیری نیروهای ایران بر سازمان پیروز شدند و تعداد زیادی از نیروهای مهاجم در این نبرد کشته شدند.

کاربران توئیتر همزمان با سالگرد عملیات مرصاد به روایت این عملیات غرورآفرین پرداختند.

کاربری نوشت: «عملیات مرصاد یکی از بزرگ‌ترین افتخارات رزمندگان اسلام در تاریخ معاصر به‌شمار می‌رود. این عملیات که توسط منافقین طرح‌ریزی شد با مجاهدت و دلاوری‌های نیروهای مسلح و مردمی به شکست انجامید و در تاریخ مقاومت ایران اسلامی به عنوان صفحه درخشانی باقی ماند.....»

یک مرد جنگی به از صد هزار

کاربر دیگری نوشت: «دشمنان داخلی و خارجی بدانند همه صیادشیرازی هستیم. این خاک صیادشیرازی کم نداره.»

یک مرد جنگی به از صد هزار

یک کاربر نیز از خط بطلانی که در این عملیات بر نقشه‌های دشمنان کشیده شد و ضربه مهلک و کوبنده‌ای که بر پیکر پوشالی منافقان وارد شد، نوشت.

یک مرد جنگی به از صد هزار

کاربر دیگری هم به نقش ویژه شهید صیادشیرازی در این عملیات اشاره کرد و نوشت: «یک مرد جنگی به از صد هزار»

یک مرد جنگی به از صد هزار

یک کاربر دیگر نوشت: «عملیات مرصاد یک شخصیت ویژه داشت، کسی که توانست با حضور به‌موقع خود، ورق را به سود ایران بازگرداند و نیروهای مهاجم منافق را در تنگه چهارزبر گرفتار ابابیل مردان ایرانی کند و آن شخصیت کسی نبود جز شهید علی صیادشیرازی.»

یک مرد جنگی به از صد هزار

کد خبر 591288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.