آدم ربایی مسلحانه در شیراز + جزییات

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سه نفر از اعضای باند آدم‌ربایان و سارقان مسلح در شهر شیراز، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار رهام‌بخش‌حبیبی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه در یکی از خیابان‌های شهر شیراز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با بررسی اظهارت شاکی و بررسی صحنه وقوع جرم متوجه شدند صاحب یک مغازه صرافی در حالی که با راننده خود درحال حرکت در یکی از خیابان‌های سطح شهر شیراز بوده‌اند، توسط سه سرنشین یک خودرو سمند و با تهدید یک قبضه سلاح کلت کمری مورد ضرب و شتم و ربایش قرار گرفته‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد مبلغ شش هزار دلار که همراه فرد شاکی بوده است توسط سارقان به سرقت رفته و آدم‌ربایان با تهدید وی را مجبور کرده‌اند که با تماس تلفنی، دوستش ۱۰۰ سکه طلا را جهت آزادی وی به محل اعلامی بیاورد. آدم‌ربایان پس از تحویل سکه‌ها، فرد شاکی و دوستش را رها و با خودرو وی از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی گسترده، کارآگاهان پلیس آگاهی کمتر از ۷۲ ساعت، سه متهم این پرونده را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند. متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته به کشیدن نقشه آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه اعتراف و انگیزه خود از انجام این کار را باج‌خواهی و به دست آوردن پول اعلام کردند.

سردار حبیبی گفت: تعدادی اموال مسروقه از متهمان کشف و آنها پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند. فردی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را مختل سازند، با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

منبع: رکنا

کد خبر 591187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.