زیباسازی و بازسازی پارک مثلثی خرم‌آباد

شهردار منطقه۲ خرم‌آباد از ادامه روند پروژه زیباسازی و بازسازی پارک مثلثی مطهری خبر داد و گفت: روند اجرایی این پروژه که از چند روز پیش آغاز شده است، هنوز ادامه دارد.

علی نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از ادامه اجرای موزائیک‌فرش لچکی‌های میدان فلک‌الدین خبر داد و اظهار کرد: موزائیک‌فرش لچکی‌های میدان فلک‌الدین چند روز پیش با هدف زیبایی و جلب رضایت و رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون در حال اجرا است.

وی از لکه‌گیری و آسفالت کوچه اسفند خیابان مطهری توسط عوامل عمران شهرداری منطقه‌دو خبر داد و افزود: لکه‌گیری و آسفالت کوچه اسفند خیابان مطهری با هدف تأمین رفاه و آسایش و جلب رضایت شهروندان انجام شد.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد به جمع‌آوری نخاله‌های کوچه‌های باباطاهر اشاره و خاطرنشان کرد: نخاله‌های کوچه‌های باباطاهر توسط عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه دو خرم آباد، جمع‌آوری شدند.

نورایی با بیان اینکه طرح پاکسازی نخاله‌های ساختمانی با هدف ساماندهی و پاکیزه‌سازی محیط شهری از نخاله‌ها انجام شده است، تصریح کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت باند ساحلی پل حاج عمران، عملیات اجرایی ترمیم و آسفالت کانال حفاری اصلاحات شبکه آب و فاضلاب، لکه‌گیری و آسفالت و زیرسازی و آماده‌سازی فرزانگان ۴ از اقدامات این شهرداری طی چند روز اخیر بوده است.

کد خبر 591119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.