باید نگاه جدیدی به دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی داشته باشیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: در شرایط امروز باید نگاه جدیدی به دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی داشته باشیم، در شرایط امروز هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که نمی‌تواند در دفاع از نظام ایفای نقش کند؛ اخلاق نظام اسلامی بر این موضوع استوار است که همه ما برای نظام و در خدمت آن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود احمدی‌نیا امروز _سه‌شنبه، چهارم مردادماه ۱۴۰۱_ در همایش آموزشی راویان و پیام‌آوران ایثار استان اصفهان، اظهار کرد: هر چه امروز به عنوان عزت و اقتدار اسلامی به دست آورده‌ایم، ناشی از تفکر و اندیشه حضرت امام (ره) و روح بلند ایشان بوده که حاکم بر نظام و برگرفته از آرمانی است که در مکتب اهل بیت (ع) جای دارد.

وی افزود: هر جا از نگاه امام (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) فاصله گرفته‌ایم، منجر به خسارت شده است. مسئولانی که در مسیر راه از امام و آرمان‌های او فاصله گرفتند، از قطار انقلاب پیاده شدند و خسارات سنگینی وارد کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: امروز صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه همه ما بوده و این وظیفه تمام نشده است؛ تا نفس داریم باید از این انقلاب امانتداری کنیم.

احمدی‌نیا اضافه کرد: همه ارکان نظام اسلامی مقدس است و هرکس در مسیری به جز اندیشه‌های امام (ره) حرکت کند، منحرف شده است، نظام سلطه همواره مقابل اسلام ایستاده است و وجود دشمن را نمی‌توان انکار کرد.

وی تصریح کرد: تمدن‌سازی و نگاه امام در جهان صادر شده است و این صدور به برکت خون شهدا حاصل شده و بیداری اتفاق افتاده است. دشمن امروز از بی‌تدبیری‌های درون نظام بهره برده است و به نسل جوان حمله می‌کند. دشمن در حال بی‌تفاوت کردن جوانان است و این موضوع در حوزه‌های عفاف و حجاب، دانشگاه و دانش‌آموزی نمایان می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: بهترین جایگاهی که می‌تواند به همه میدان‌های دفاعی نظام کمک کند، ایثارگران هستند. نگاه به فرهنگ جهاد و شهادت برگرفته از هویت حاصل از مکتب اهل بیت است. هیچ دشمنی توان مقابله با این نگاه را ندارد.

احمدی‌نیا اضافه کرد: در شرایط امروز باید نگاه جدیدی به دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی داشته باشیم، در شرایط امروز هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که نمی‌تواند در دفاع از نظام نقش ایفا کند. اخلاق نظام اسلامی بر این موضوع استوار است که همه ما برای نظام و در خدمت آن هستیم.

وی تصریح کرد: در اصفهان ۸۵ درصد ایثارگران هنوز بنیاد شهید را نمی‌شناسند و به دنبال مطالبه‌گری نیستند. در واقع این افراد خودشان مسائل و صیانت از انقلاب را پیگیری می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: حدود ۳۴۰ هزار ایثار در اصفهان وجود دارد که ظرفیت بزرگی برای انجام فعالیت‌های جهادی است، باید معجزات و اتفاقاتی که در نظام اسلامی اتفاق افتاده است را به مخاطب جوان انتقال داد. امروز مخاطب ما نسل جوان است. فرهنگ ایثار و شهادت باید نهادینه و با شفافیت به نسل‌های بعدی منتقل شود. همه ما در برابر نظام اسلامی مسئول هستیم و امید است بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم.

کد خبر 590995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.