آسفالت‌ریزی معابر شهری مبارکه

شهردار مبارکه گفت: نهضت آسفالت معابر و خیابان‌های شهر به صورت گسترده در تمام مناطق از جمله محله قهنویه با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

محمدمهدی احمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این طرح، عملیات لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه‌ها با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

وی بیان کرد: عملیات آسفالت معابر توسط شهرداری بر اساس اولویت‌بندی در حال انجام است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

شهردار مبارکه ادامه داد: مدیریت شهری مبارکه از ابتدای امسال، خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت‌های شهرداری مبارکه به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده و تا پایان سال نیز ادامه می‌یابد.

احمدی با بیان اینکه مدیریت شهری مبارکه به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، خاطرنشان کرد: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های شهر مبارکه بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

وی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری مبارکه دانست و گفت: تحقق این موضوع اولویت اقدامات شهرداری است.

کد خبر 590830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.