وصله ساخت‌وسازهای غیرمجاز بر چهره شهر

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز چهره نامناسبی به شهر می‌بخشد و افزایش حاشیه‌نشینی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _ دوشنبه سوم مردادماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای ارتقا بهداشت و زیباسازی محیط شهری عملیات رنگ‌آمیزی نرده‌های ترافیکی معابر توسط معاونت خدمات شهری انجام شد.

وی افزود: تلاش مجموعه شهرداری زیبا و پاکیزه کردن شهر است و امیدواریم که شهروندان نیز در این امر همگام با شهرداری کوشا باشند.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر نرده‌های بلوار عشایر به طول ۲۵۰ متر انجام و در فاز بعدی ورودی شهرکرد اصفهان انجام می‌شود.

نجفی ادامه داد: نظم‌بخشی ترافیکی و فراهم آوردن محوری قابلیت رؤیت در شبانه‌روز، تسهیل در عبورومرور رانندگان و زیباسازی معابر سطح شهر از اهداف اجرایی این طرح بوده است.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ساخت‌وسازهای غیرمجاز چهره نامناسبی به شهر می‌بخشد و افزایش حاشیه‌نشینی را به دنبال دارد، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از احداث ساختمان‌هایی همچون متروپل و وقوع حوادث ناگوار، نظارت‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی همچون نظام مهندسی باید افزایش پیدا کند.

نجفی گفت: ایجاد حساسیت و تشدید نظارت بر ساخت‌وسازها از توسعه بی‌رویه حاشیه‌نشینی و ساخت‌وسازهای غیراصولی جلوگیری می‌کند.

وی افزود: رعایت اصول ساخت‌وساز زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌ها و عمران و آبادانی شهر را در تمام زمینه‌ها از جمله حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و تاریخی است.

کد خبر 590824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.