استقبال اصفهانی‌ها از پاتوق فیلم کوتاه

دبیر اجرایی پاتوق فیلم کوتاه اصفهان گفت: فیلم‌سازان اصفهانی استقبال خوبی از پاتوق فیلم کوتاه داشته‌اند و علاقه‌مندان را نیز به حضور در این جلسات دعوت کردند.

صادق داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این فصل از پاتوق هشتادودوم فیلم کوتاه، به نام فیلم‌ساز معروف ترکیه‌ای «بیلگه جیلان» از ابتدای تابستان آغاز به‌کار کرده است و تا پایان تابستان ادامه دارد. در هر پاتوق از این فصل که روزهای یکشنبه از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، فیلم‌های کوتاه اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان اصفهان دیرزمانی است که این محفل و فضای سینمایی را برای فیلم کوتاه فراهم کرده است، ادامه داد: در سال‌های قبل نیز بستر و محافل فیلم کوتاه در اصفهان برپا بود و جشن‌هایی در این رابطه برگزار شده است.

به گفته وی، همین حرکت باعث شد که تمام انجمن‌های سینمایی در ایران در شهرهای دیگر نیز به صورت رسمی شروع به کار کنند که جدی‌ترین آن در اصفهان است.

دبیر اجرایی پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، اظهار کرد: تفاوت پاتوق اصفهان با سایر پاتوق‌ها به این شکل است که در هر جلسه یکی از فیلم‌سازهای اصفهان به همراه عوامل حضور دارند و به نقد و بررسی آثار می‌پردازند.

داوری تصریح کرد: به دلیل اینکه سایر فیلم‌سازان که فیلم‌های آن‌ها در این جلسات اکران می‌شود از تهران و سایر شهرها هستند و امکان حضور ندارند، تمرکز ما روی دعوت از فیلم‌سازان اصفهانی، حضور عوامل آن‌ها و بررسی و نقد آثار آنان در این جلسات است.

این فعال سینمایی اصفهان، خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان اصفهانی استقبال خوبی از این پاتوق‌ها داشته‌اند و علاقه‌مندان را نیز به حضور در این جلسات دعوت کرده‌اند.

کد خبر 590798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.