نبرد رئال و بارسا آغاز شد

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان، امروز _دوشنبه سوم مردادماه مطابق با بیست‌وپنجم جولای_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه کوریره دلو اسپورت با تیتر "ادعای ستاره آبی‌ها" نوشت: ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای ناپولی مدعی شد که این تیم شانس قهرمانی دارد و از فصل قبل خیلی قوی‌تر هستند. او هری کین و دیدیه دروگبا را هم به‌عنوان الگوهایش معرفی کرد.

نبرد رئال و بارسا آغاز شد

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "زانیولو؛ کونته آلگری را به چالش می‌کشد" نوشت: نبرد تاتنهام و یوونتوس بر سر نیکولو زانیولو جدی‌تر شد. ستاره رم را در حالی تاتنهام می‌خواهد که به یوونتوس خیلی نزدیک شده بود.

نبرد رئال و بارسا آغاز شد

روزنامه توتو اسپورت با تیتر "ستاره بلژیکی شماره ۱۰ را می‌خواهد" نوشت: شارل دِکتلائر هافبک بلژیکی می‌خواهد میلانی شود و برای پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ هم خیز برداشته است.

نبرد رئال و بارسا آغاز شد

روزنامه آ اس با تیتر "جنگ رئال مادرید و بارسلونا آغاز شد" نوشت: رئال‌مادرید و بارسلونا به زودی وارد جنگ لالیگایی خواهند شد. نبرد دوستانه در آمریکا که با برد بارسا تمام شد، چندان هم دوستانه نبود.

نبرد رئال و بارسا آغاز شد

روزنامه مارکا موندو دپورتیوو با تیتر "این خوب به نظر می‌رسد" نوشت: بارسلونا شروع خوبی در پیش‌فصل داشته است. کاتالان‌ها با ارائه نمایشی بهتر موفق به شکست رئال‌مادرید شدند.

نبرد رئال و بارسا آغاز شد

روزنامه سان با تیتر "قاتل باشگاه‌ها" نوشت: مدیر ورزشی آرسنال ستاره‌هایی که دست باشگاه‌ها را در پوست گردو می‌گذارند و مشکل‌ساز می‌شوند، سرزنش کرد.

نبرد رئال و بارسا آغاز شد

کد خبر 590756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.