مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «شهود قدسی» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره سراسری قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی» تا پایان مردادماه تمدید شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره شهود قدسی، به دلیل استقبال از این جشنواره که با همکاری نهادهای مختلفی نظیر سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار خواهد شد، ارسال آثار به دبیرخانه تا پایان مردادماه تمدید شده است.

در فراخوان ششمین جشنواره ملی دانشجویی تجسمی قرآن و هنر (شهود قدسی) که پیش‌تر منتشر شده آمده است: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان فارس با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و سایر دستگاه‌های فرهنگی و دانشگاهی در سطح استان و کشور، تاکنون توفیق برگزاری پنج دوره از جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر، تحت عنوان شهود قدسی را داشته است.

این جشنواره در برگزاری پنج دوره قبلی خود، با استقبال فراوان دانشجویان روبه‌رو شده و آثار بی‌شماری از دانشجویان سراسر کشور در زمینه‌های لوگوتایپ، پوستر، تصویرسازی، خوشنویسی و عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

پوستر فراخوان دریافت آثار جشنواره در هشت موضوع پیشنهادی قرآنی شامل ۱. شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ۲. طراحی لوگوتایپ برای اسامی سوره‌ها و سوگندهای قرآنی، ۳. آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، ۴. آیات مربوط به عدالت، ۵. آیات امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ،۶. آیات مربوط به نماز، ۷. تصویرسازی قصه‌های قرآنی و ۸. آیات مربوط به جهاد بوده است.

دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی سراسر کشور می‌توانند در سه رشته پوستر، لوگوتایپ و تصویرسازی آثار خود را به نشانی الکترونیک cul.fr@acecr.ac.ir ارسال کنند.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای دسترسی به بیش از ۶۰۰ مرجع موضوع‌های پیشنهادی قرآنی به نشانی‌های اینترنتی www.fars.acecr.ac.ir/fa/page/ و ww.roytab.ir/shohoodeghodsi مراجعه کنند و در راستای تولید آثار هنری و قرآنی خود مورد استفاده قرار دهند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «شهود قدسی» تمدید شد

کد خبر 590675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.