حامیان مالی برای کمک به تیم‌های ورزشی استان وجود ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: حامیان مالی برای کمک به تیم‌های ورزشی استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید کریمی امروز _ یکشنبه دوم مردادماه_ در مجمع سالیانه هیأت هندبال چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هندبال طی سال‌های گذشته با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بود ولی امروز شاهد آرامش در این رشته پرافتخار هستیم.

وی حضور در لیگ‌های کشوری را عامل پیشرفت و ویترین ورزش استان دانست و گفت: با پیگیری نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی به دنبال ایجاد ارتباط بین ۱۰ هیأت پرمخاطب استان با بخش خصوصی هستیم.

کریمی با اشاره به نبود حامیان مالی برای کمک به تیم‌های استان برای رقابت در لیگ‌های کشوری، خواستار حمایت فدراسیون از هیأت‌های هندبال استان‌های کم برخوردار برای حضور در رویدادهای ملی شد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور، گفت: این استان با تاریخ پرافتخار در ورزش هندبال، به عنوان یکی از منابع پرورش ورزشکار همیشه همراه فدراسیون بوده است.

وی افزود: خانواده‌های این استان با هندبال مأنوس هستند که امیدواریم راه اندازی پایگاه‌های ملی هندبال در چهارمحال و بختیاری نقطه آغازی برای بازگشت بام ایران به روزهای اوج و شاهد بازگشت شور و نشاط به هندبال این استان باشد.

پاکدل از اختصاص یک سهمیه لیگ برتر در صورت فراهم کردن مقدمات و دو سهمیه لیگ دسته یک برای تیم‌های آقایان و بانوان هندبالیست چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌های داوری در رده بندی‌های مختلف و برپایی اردوی تیم‌های ملی در شهرکرد مدنظر است.

کد خبر 590619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.