گوشی جدید سامسونگ در گیک‌بنچ رویت شد

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی M04 سامسونگ با تراشه Helio G35 مدیاتک و اندروید ۱۲ در گیک‌بنچ رویت شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ در حال کار بر گوشی دیگری از سری M است که با قیمتی در حدود برچسب قیمت A04 و A04s به فروش خواهد رسید؛ این محصول جدید M04 نام دارد و از تراشه مدیاتک بهره می‌برد. گوشی گلکسی M04 سامسونگ در فهرست بنچمارک گیک‌بنچ با شماره مدل SM-M045F دیده شده است.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده گوشی گلکسی M04 سامسونگ به صورت پیش‌فرض با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد و به سه گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود؛ البته ممکن است مدل‌های دیگری از این محصول با رم بیشتر وارد بازار شود. محصول ذکر شده از پردازنده مدیاتک MT6765V/WB که با نام Helio G35 نیز شناخته می‌شود، بهره خواهد برد. این تراشه به هشت هسته ARM Cortex-A53 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز مجهز شده است، هر هشت هسته این پردازنده با فرکانس کاری یکسان عمل می‌کنند.

هنوز مشخص نشده است که گوشی گلکسی M04 سامسونگ دقیقاً چه زمانی معرفی خواهد شد؛ شرکت سامسونگ خود را برای رویداد آنپکد ۲۰۲۲ آماده می‌کند و بر نسل بعدی گوشی‌های تاشو یعنی گلکسی زد فولد چهار و گلکسی زد فلیپ چهار متمرکز شده است. همچنین هنوز تأیید نشده است که آیا گوشی گلکسی M04 از دوربین تشخیص عمق بهره خواهد برد یا خیر، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است به زودی دوربین تشخیص عمق را از گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده خود حذف کند.

کد خبر 590618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.