وان‌پلاس 10T با دوربین ویژه عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند وان‌پلاس 10T با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهزبه لرزش‌گیر اپتیکال عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که وان‌پلاس گوشی هوشمند بعدی خود به نام وان‌پلاس 10T را سوم آگوست معرفی خواهد کرد؛ اخیراً گزارشی منتشر شده که به تنظیمات دوربین این گوشی اشاره کرده است، همچنین چند نمونه عکس ثبت شده با دوربین این دستگاه نیز به اشتراک گذاشته شده است.

دوربین اصلی وان‌پلاس 10T با همکاری Hasselblad ساخته نشده است، زیرا این محصول پرچم‌دار اصلی وان‌پلاس نیست. در واقع این ویژگی همچنان برای وان‌پلاس ۱۰ پرو محفوظ است. هدف از معرفی 10T ارائه محصولی با ویژگی‌های جذاب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر است. وان‌پلاس قابلیت‌های بهبودیافته‌ای مانند Image Clarity Engine را نیز برای ثبت سریع‌تر تصاویر در وان‌پلاس 10T ارائه خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی می‌توان به TurboRAW، Nightscape و HDR 5.0 اشاره کرد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گوشی وان‌پلاس 10T از حسگر ۱.۵۶/۱ اینچی IMX766 سونی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد که می‌تواند تصاویری با عمق رنگ ۱۰ بیتی ثبت کند. دوربین اصلی این گوشی را دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ۱۱۹ درجه و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی همراهی می‌کند.

کد خبر 590615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.