از قتل با شلیک پدر تا سرنوشت نامعلوم پسر جوان

قتل پسر جوان با شلیک پدر، برق‌گرفتگی سارقان حین سرقت، کشف جسد پسر سه ساله در سیل فارس، دستبرد پسر ۱۷ ساله به ۵۰۰ کارت بانکی، غرق شدن زن جوان جلوی چشم همسر، قتل فجیع مرد جوان توسط دو مرد، سقوط مرگبار زن سرایدار از پشت‌بام، سرنوشت نامعلوم پسر جوان را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی تالش، اظهار کرد: با گزارش یک مورد درگیری منجر به جرح با سلاح گرم در یکی از بخش‌های شهرستان تالش، پیگیری موضوع فوری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پدر خانواده به علت اختلافات خانوادگی، فرزند ۳۲ ساله خود را با اسلحه شکاری غیرمجاز مجروح و این فرد هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری قاتل ۷۱ ساله و کشف یک قبضه اسلحه شکاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این فرد پس از تشکیل پرونده، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی از مردم خواست در صورت بروز مشکل در محیط خانواده، به مراکز خدمات مشاوره کلانتری‌ها مراجعه کنند تا با فرا گرفتن مهارت‌های حل مسئله و کنترل خشم، از بروز چنین حوادث تلخی پیشگیری شود.

برق‌گرفتگی سارقان حین سرقت

سرهنگ محمدتقی سلطانی فرمانده انتظامی میانه، اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی ترکمانچای با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد برق‌گرفتگی مطلع شدند و به منظور بررسی بیشتر در محل حضور یافتند.

وی افزود: با حضور مأموران و نیروهای امدادی در محل و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی درحال سرقت کابل از پست برق فشار قوی دچار برق گرفتگی شده، جان خود را از دست داده و فرد دیگر بر اثر برق گرفتگی مصدوم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه به کشف آلات و ادوات جرم در کنار فرد فوت شده اشاره کرد و ادامه داد: جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد. متهم دوم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بدون فوت وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف جسد پسر سه ساله در سیل فارس

مهدی خوبیار معاون امداد و نجات هلال احمر فارس، اظهار کرد: متأسفانه درپی وقوع سیل در شرق فارس ۲۲ نفر مفقود شدند که از این تعداد جسد ۲۱ نفر کشف شده است.

وی افزود: تنها جسد یک دختربچه یک ساله باقی مانده که امدادگران درحال جست‌وجو برای یافتن جسد این کودک هستند و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس با بیان اینکه شرایط جوی در منطقه سیل زده فارس پایدار شده است، درخصوص تحویل جسد جانباختگان، تصریح کرد: برخی جسدها آسیب دیده‌اند و روند شناسایی اجساد ادامه دارد.

دستبرد پسر ۱۷ ساله به ۵۰۰ کارت بانکی

درپی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا و تشکیل چندین پرونده قضائی مشابه مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی پس از دریافت پیامک جعلی ابلاغیه الکترونیک قضائی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و پس از بررسی فنی و اظهارات شاکی‌های پرونده مشخص شد برداشت‌های غیرمجاز پس از دریافت پیامک ابلاغ الکترونیک قضائی صورت گرفته است و پس از آن کارشناسان پلیس فتا، موفق شدند متهم را که پسری ۱۷ ساله بود شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در مخفیگاهش بازداشت کنند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون، اظهار کرد: متهم پس از دستگیری در مواجهه با مستندات پلیس به برداشت حدود ۱۵۰ میلیون تومان از ۵۰۰ کارت بانکی شهروندان اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. شهروندان پس از مواجهه با هرگونه محتوا، برنامه یا پیام مشکوک در فضای مجازی پلیس فتا را در جریان قرار دهند.

غرق شدن زن جوان جلوی چشم همسر

طبق اخبار شنیده عصر دیروز یک زن و شوهر ۴۰ و۳۹ ساله اهل روستای اسپند شهرستان صومعه‌سرا در دریای خزر محدوده شفارود رضوان‌شهر غرق می‌شوند. ناجیان آنها را ازدریا بیرون کشیده و بعد از اقدامات اولیه به سرعت به بیمارستان شهدای رضوان‌شهر انتقال می‌دهند.

طبق شنیده‌ها اقدامات اورژانسی عوامل بیمارستان موجب بازگشت علائم حیاتی مرد ۴۰ ساله می‌شود اما متأسفانه زن جوان در دریا جان خود را از دست داده بود.

قتل فجیع مرد جوان توسط ۲ مرد

پنجشبه سی‌ام تیرماه سال جاری، مأموران کلانتری ۱۵۰ خزانه در بزرگراه بعثت درحال گشت زنی بودند، که یک خودرو تیبا را درحالی که داخل آن دو نفر در حال ضرب و جرح یک مرد حدوداً ۲۵ ساله بودند، مشاهده کردند.

متهمان درحالی که دست و صورت مرد جوان را با طناب بسته بودند، پس از مشاهده مأموران کلانتری ۱۵۰ خزانه پا به فرار گذاشتند و مأموران پلیس با پیکر نیمه جان مرد جوان مواجه شدند.

امدادگران اورژانس دقایقی بعد در محل حادثه حاضر شدند و مرد جوان را به بیمارستان انتقال دادند اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و مرد جوان براثر این درگیری هولناک به قتل رسید.

مأموران کلانتری بلافاصله این خبر را به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند و همین کافی بود تا تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی صحنه وقوع قتل شوند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کنند.

تحقیقات ابتدایی اعضای تیم جنایی نشان داد، مقتول هیچ‌گونه مدارک شناسایی به همراه ندارد و با انگیزه نامشخص توسط متهمان هدف ضرب و جرح مرگبار قرار گرفته است.

با دستور بازپرس کشیک قتل، جسد متوفی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درخصوص دستگیری دو متهم فراری توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آغاز شده است.

سقوط مرگبار زن سرایدار از پشت‌بام

پنجشنبه سی‌ام تیرماه سال جاری، سقوط مرگبار زن جوانی از یک ساختمان در منطقه نیاوران توسط مردم به مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را کلید زدند.

تیم جنایی به محض حضور در محل حادثه با جسد زن جوانی مواجه شدند که از پشت بام یک خانه پنج طبقه سقوط کرده بود. تحقیقات ابتدایی مشخص کرد، زن جوان به همراه همسرش سرایدار خانه مورد نظر بودند و برای نظافت به پشت بام رفتند که در آنجا زن جوان به طرز مشکوکی سقوط کرده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، چند روز قبل از این حادثه، زن و مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر مشاجره لفظی داشتند و همین موضوع کافی بود تا فرضیه قتل برای کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی پررنگ شود.

بدین ترتیب با دستور بازپرس کشیک قتل، جسد زن جوان برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، همسر متوفی را به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر کردند. تحقیقات درخصوص کشف ابعاد پنهان پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آغاز شده است.

سرنوشت نامعلوم پسر جوان

صبح بیست‌ونهم اردیبهشت امسال پسری ۳۲ ساله از خانه خود در یکی از مناطق تهران خارج شد و قرار بود تا عصر بازگردد. وی سوار بر ماشین خود شده تا به کارهایش برسد. عصر که به خانه برنگشت، خانواده‌اش نگران شده و با موبایلش تماس گرفتند اما پاسخی نشنیدند و پس از تماس‌های مکرر، خط موبایل او خاموش شد.

خانواده این فرد که به‌شدت نگران وضعیت او شده بودند، با دوستان وی تماس گرفتند اما هیچ‌کس اطلاعی از او نداشت. آنها تا آخر شب به همه مراکز درمانی و کلانتری‌ها رفتند اما اثری از پسر گمشده به‌دست نیامد تا اینکه صبح روز بعد راهی اداره پلیس شدند و گزارش ناپدیدشدن او را اعلام کردند.

پس از اعلام گزارش ناپدیدشدن پسر جوان، پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شد و پیش روی قاضی محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. با انجام تحقیقات مشخص شد که پسر جوان عضو یک گروه در اینستاگرام است که اعضای گروه مدام برنامه سفر می‌گذارند.

به‌گفته خانواده، وی علاقه بسیاری به سفر کردن داشته و به‌تازگی با زن و مردی جوان آشنا شده بود. درحالی که تحقیقات در این‌باره ادامه داشت، خودروی او در غرب پایتخت (منطقه‌ای در حوالی چیتگر) کشف شد. مدارک ماشین و کیف پول جوان گمشده داخل ماشین بود و سرقت نشده بود اما کشف یک دستمال آغشته به خون و آثار لکه‌های خون روی صندلی‌های عقب فرضیه جنایت را قوت می‌بخشید.

در این شرایط بود که بازپرس جنایی دستور بازداشت زن و مردی را که از دوستان جوان گمشده بودند، صادر کردند که دیروز مرد جوان بازداشت شد. تحقیقات نشان می‌داد که او روز حادثه با مرد گمشده به‌صورت پیامکی در ارتباط بوده و حتی در محلی که خودروی وی کشف شده تردد داشته است.

با این حال، مرد بازداشت‌شده منکر هرگونه آشنایی با جوان گمشده شد و اظهار کرد: چند ماه قبل عضو یک گروه در اینستاگرام شدم که هر چند وقت یک‌بار در قالب تور به سفر می‌رفتیم. در جریان یکی از سفرها با زنی به نام ناهید آشنا شدم. فکر می‌کنم ناهید با جوان گمشده ارتباط دوستی داشت، هرچند من تابه‌حال جوان گمشده را ندیده بودم.

وی ادامه داد: من سابقه خرید و فروش موادمخدر دارم و خودم هم گاهی حشیش یا تریاک مصرف می‌کنم. برای ناهید جالب بود که من چندبار به زندان رفته‌ام و همیشه از من می‌خواست تا از خاطرات زندان برایش تعریف کنم. ارتباط ما ادامه داشت تا اینکه مدتی قبل متوجه رفتارهای عجیب او شدم و رابطه را پایان دادم. البته ناهید هرازگاهی به من زنگ می‌زد و می‌گفت جوانی برایش مزاحمت ایجاد می‌کند و از من می‌خواست جوان مزاحم را تنبیه کنم. من اما وارد بازی او نشدم و اصلاً نمی‌دانستم جوان مزاحم چه‌کسی است.

این مرد جوان پس از اظهارات ضدونقیض بازداشت شد و تحقیقات برای دستگیری ناهید ادامه دارد تا معمای سرنوشت جوان گمشده رازگشایی شود.

کد خبر 590583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.