شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۲ مردادماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۲۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _یکشنبه دوم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۲۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۶۳، پاکدشت با شاخص ۱۵۷، پارک شکوفه با شاخص ۱۸۶، و ژئوفیزیک با شاخص ۱۵۷، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۱ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

ایستگاه‌های دماوند با شاخص ۱۰، چشمه با شاخص ۳۷ و قدس با شاخص ۱۶ در وضعیت پاک (سبز) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۷۵، اسلامشهر با شاخص ۸۱، امام خمینی با شاخص ۹۲، پردیس با شاخص ۸۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۱، رباط کریم با شاخص ۹۱، سلامت با شاخص ۸۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۴، قرچک با شاخص ۸۴، لواسانات با شاخص ۵۴، ملارد با شاخص ۸۱، ورامین با شاخص ۷۷ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارند.

ایستگاه‌های پارک رازی با شاخص ۱۰۷، پاسداران با شاخص ۱۳۳، پیشوا با شاخص ۱۱۳، دانشگاه تهران با شاخص ۱۲۴، شهریار با شاخص ۱۱۷، قائم با شاخص ۱۰۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 590398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.