جوان‌‎گرایی به سبک سرمربی ذوب‌آهن!

تیم فوتبال ذوب‌آهن برای فصل پیش‌رو از بازیکنان جوان و آینده‌دار در تیم خود استفاده کرده، زیرا مهدی تارتار از مربیانی است که کار با این جوانان را خیلی خوب بلد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن برای فصل پیش رو با هدایت تارتار پا به مسابقات لیگ برتر خواهد گذاشت. این مربی تجربه کار با بازیکنان جوان را دارد و امسال هم به دلیل کمبود بودجه این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان جوانی ازجمله شهرام سالاری و آرامان اکوان به ذوب‌آهن اضافه شدند.

سالاری از تیم خیبر خرم‌آباد به جمع گاندوها اضافه شده و اکوان هم از تیم دسته یکی آرمان گهر سیرجان در جمع سبزپوشان اصفهانی حضور پیدا کرد. این دو بازیکن جوان به جای نفرات جدا شده ذوبی‌ها در فصل جدید سعی می‌کنند روند رو به رشد حضور مهدی تارتار را در جمع سبزپوشان تداوم دهند؛ باید دید انتخاب‌های این مربی به کجا خواهد رسید.

دوست داشتم روزی لباس ذوب‌آهن را بپوشم

شهرام سالاری در گفت‌وگو با ایمنا در رابطه با حضور خود در ذوب‌آهن اظهار کرد: از سالی که فوتبالم را شروع کردم دوست داشتم روزی لباس تیم ذوب‌آهن، نایب قهرمان آسیا را بر تن کنم. خدا را شاکرم که آقای تارتار به من پیشنهاد داد و من هم قبول کردم؛ امیدوارم بهترین عملکردم را برای سبزپوشان اصفهانی داشته باشم.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن تمریناتش را از دیگر تیم‌های لیگ برتری زودتر شروع کرد، گفت: تمرینات منظمی زیر نظر کادر فنی انجام دادیم. با اضافه شدن محمد نوری و قاسم حدادی‌فر به کادر، تمرینات خیلی بهتر شده است؛ امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و با تیم سرحالی در مسابقات حضور پیدا کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه آیا مشکلات مالی ذوب‌آهن، تأثیری در تیم فوتبال باشگاه داشته است یا خیر، تصریح کرد: خیر، خوشبختانه قراردادها امسال خیلی خوب بود که نشان داده تأثیری نداشته است. سال گذشته ذوب‌آهن در رده هفتم جدول جای گرفت که جایگاه خوبی بود، امیدوارم امسال بتوانیم یک رده بهتر و در شأن این باشگاه کسب کنیم تا دل مردم اصفهان شاد شود.

جوان‌‎گرایی به سبک سرمربی ذوب آهن!

حدادی‌فر و نوری تجربیات خود را به ما منتقل می‌کنند

سالاری درخصوص تأثیر بازی‌های دوستانه اظهار کرد: بازی‌های دوستانه خیلی به تیم کمک می‌کند و باعث می‌شود آماده‌سازی بدنی بازیکنان بهتر پیش برود؛ امیدوارم در این مسابقات نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شود تا بتوانیم نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه حدادی فر و نوری از بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش بودند، تصریح کرد: این دو نفر سابقه زیادی در لیگ برتر دارند که می‌توانند تجربه خود را در اختیار ما بگذارند و کمک کنند؛ ما هم تلاش می‌کنیم تا از این تجربه‌ها استفاده کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازی‌های دوستانه شرایط ایده‌آل کادر فنی را برایمان فراهم می‌کند

آرمان اکوان در گفت‌وگو با ایمنا در رابطه با حضور در لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها این اتفاق برایم افتاد و توانستم تجربه حضور در بازی‌های لیگ برتر را داشته باشم. جا دارد از اعتماد تارتار و باشگاه ذوب‌آهن تشکر کنم. از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌ام و سطح هردو لیگ قطعاً متفاوت است و البته حواشی متفاوتی را دارد.

وی ادامه داد: تمرینات منظمی را سپری می‌کنیم، درحال‌حاضر در اردوی ۱۰ روزه تهران هستیم و قرار است با چند تیم لیگ برتری دیدار داشته باشیم تا هرچه بهتر برای مسابقات حاضر شویم. بازی‌های دوستانه شرایط ایده‌آل کادر فنی را برایمان فراهم می‌کند. برنامه خیلی خوبی از سوی مسئولان تیم تدوین شده و تمام بازیکنان برای حضور آماده در لیگ آتی تلاش و همت خوبی دارند. فکر می‌کنم بتوانیم ذوب‌آهن خوبی را شاهد باشیم.

جوان‌‎گرایی به سبک سرمربی ذوب آهن!

کادر فنی این فصل متشکل از افراد باتجربه و جوان است

مدافع تازه‌وارد ذوبی‌ها با اشاره به حضور حدادی‌فر و نوری در کادر فنی ذوب‌آهن تصریح کرد: کادر فنی این فصل متشکل از افراد باتجربه و جوان است و در کنار پاشایی و اینانلو که جزو دستیاران همیشگی تارتار بوده‌اند امسال دو اسطوره هم در کنار تیم هستند. به دلیل نزدیک بودن سن حدادی‌فر و نوری به بازیکنان، شرایط بهتری را برایمان رقم خواهند زد و قطعاً جو صمیمی‌تری خواهیم داشت. امیدوارم در کنار یکدیگر بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

اکوان افزود: حس خیلی خوبی نسبت به حضور در ذوب‌آهن دارم. قبل از آنکه با این تیم به توافق برسم، نسبت به حضور دوباره در لیگ برتر نگرانی‌هایی داشتم اما جو خیلی خوبی را دیدم و بازیکنان، کادر فنی و باشگاه استقبال مناسبی از من داشتند که باید از همین تریبون از همه آن‌ها تشکر کنم، چراکه احساس بسیار خوبی بعد از حضور در اصفهان دارم.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کادر فنی و باشگاه را بدهم و هواداران بزرگ ذوب‌آهن را در فصل پیش رو خوشحال کنیم.

کد خبر 590367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.