اجرای فاز نخست ساماندهی بوستان حاشیه‌ای بلوار ۱۵ خرداد

شهردار زرند از اجرای فاز نخست عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی موزائیک فرش بوستان حاشیه‌ای بلوار ۱۵ خرداد شهر به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع خبر داد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای عملیات لایروبی جوی‌ها و پل‌های خیابان شهید عربزاده به منظور روان‌سازی و انتقال آب به فضاهای سبز این خیابان، اظهار کرد: تمام پل‌های غیراستاندارد و مسدود ساماندهی و بازگشایی می‌شود.

وی از اجرای عملیات تعویض و ترمیم جداول فرسوده معابر اصلی و فرعی شهر زرند خبر داد و افزود: زیباسازی و بهسازی منظر و سیمای شهری، ارتقای خدمات به شهروندان و توسعه و آبادانی فضاهای شهری از اهداف این پروژه است، درحال‌حاضر عملیات ترمیم و تعویض جداول فرسوده در خیابان‌های اصلی فردوس و امام خمینی در حال اجرا است.

شهردار زرند از آغاز عملیات زیرسازی و تسطیح کوچه‌های کربلای ۱۳ و ۱۵ در شهرک رزمندگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف افزایش رفاه شهروندان، ارتقای جلوه بصری شهر به صورت روزانه در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

ضیاءالدینی اضافه کرد: تسهیل در عبورومرور شهروندان یکی از دغدغه‌های اساسی شهرداری است، تلاش می‌کنیم در سال جاری کوچه‌ها و معابری را که نیاز به تسطیح دارد در اولویت کاری قرار دهیم.

وی از اجرای عملیات رنگ‌آمیزی و آشکارسازی سرعتکاه‌های بلوار آیت‌الله خامنه‌ای توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک درون‌شهری شهرداری خبر داد و تصریح کرد: در این طرح ضمن استفاده از رنگ‌های دوجزئی، نصب علائم ترافیکی، چشم گربه‌ای و اصلاح سرعتکاه‌ها انجام شد.

شهردار زرند از اجرای فاز نخست عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی موزائیک فرش بوستان حاشیه‌ای بلوار ۱۵ خرداد شهر زرند به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع خبر داد و گفت: بوستان حاشیه‌ای بلوار ۱۵ خرداد به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع است، علاوه بر زیباسازی فضای داخلی، عملیات نورپردازی، نصب نیمکت، ساماندهی پیاده روها در آن نیز اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، زرند از شهرهای استان کرمان در جنوب‌شرق ایران و مرکز شهرستان زرند است. فاصله شهر زرند تا کلان‌شهر کرمان ۷۵ کیلومتر است و در شمال غربی آن واقع شده است.

کد خبر 590323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.