هم‌اندیشی شهرداری‌های ساری و سمنان

نشست هم‌اندیشی معاونت خدمات شهری شهرداری‌های ساری و سمنان با محوریت تبادل تجربیات زیست‌محیطی و مدیریت پسماند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست هم‌اندیشی معاونت خدمات شهری شهرداری ساری و شهرداری سمنان در سالن شهیدبابایی شهرداری با محوریت تبادل تجربیات زیست‌محیطی و مدیریت پسماند برگزار شد. در این نشست، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان به ارائه توضیحات کلی درخصوص حوزه فعالیت این سازمان طی سال‌های اخیر پرداخت.

از مباحث و محورهای مورد تبادل‌نظر در این نشست، رصد نحوه عملکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان بود. علی جندقی سرپرست این سازمان توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد و کارشناسان مربوطه به تبادل تجربیات خود به منظور بهبود فعالیت‌ها پرداختند.

پس از اتمام نشست هم‌اندیشی، معاونت خدمات شهری شهرداری ساری به همراه هیئت همراه برای بازدید و ارزیابی در محل نخستین شهرک بازیافت کشور حضور پیدا کردند و در ادامه از مرکز دفن پسماند و زباله‌های شهری، خط پردازش تفکیک زباله و نحوه فعالیت واحد نقلیه سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان بازدید کردند.

به گزارش ایمنا، در این نشست و بازدید معاون خدمات شهری شهرداری ساری، مدیر اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری، ناظر عالی سازمان آرامستان و ساماندهی مشاغل شهری، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری، علیرضا اکبریان معاون اداری و مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری، دبیر کمیسیون ماده ۲۰، مسئول ستاد تخلیه خاک و نخاله سازمان مدیریت پسماند، کارشناس ارشد تفکیک زباله و پسماند، کارشناس بازرگانی و مدیر پیشگیری و رفع تخلفات از شهرداری ساری حضور داشتند.

کد خبر 590217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.