نجات ۱۲۱ نفر توسط آتش‌نشانان کرج

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از انجام عملیات اطفای ۱۰۲ مورد حریق و ۱۲۱ مورد نجات در هفته گذشته خبر داد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته گذشته ۱۰۴۷ نیروی عملیاتی آتش‌نشانی کرج مستقر در ۳۲ ایستگاه با انجام ۲۲۵ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۳۹۹ دستگاه خودروی عملیاتی، به ۱۰۲ مورد حریق و ۱۲۱ مورد نجات رسیدگی کردند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۲۶ مورد احتیاط و ۳۸ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش‌نشانان انجام شد، افزود: در این مدت ۸۴ مورد نجات یافته، چهار مصدوم و یک نفر فوتی در حادثه‌ها داشتیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تصریح کرد: بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۱۴ حریق و ۱۴ حادثه و اعزام هفت مورد مأموریت کمکی به ایستگاه‌های همجوار، ایستگاه ۱۱۴ با هشت حریق و ۱۰ حادثه و اعزام هفت مورد مأموریت کمکی به ایستگاه‌های همجوار همچنین ایستگاه ۱۲۳ با ۱۰ حریق و هشت حادثه و سه مورد مأموریت کمکی به ایستگاه‌های همجوار صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۳ مورد جواز و ۳۹ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۰۸ نفر کارشناس صادر شده است، گفت: طی یک هفته گذشته تعداد ۱۵ مورد بازدید از تصرف‌های سطح شهر، ۱۹ مورد ارائه خدمات مشاوره‌ای، تعداد ۱۱ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۳۶ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهر، صدور هفت مورد گواهی جهت علت حریق و صدور پنج مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۰ نفر کارشناس اعزامی انجام شد.

کد خبر 590114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.