تعهد شورای شهر اسکس به افتتاح ایستگاه راه‌آهن بولیو

شورای شهر اسکس متعهد شده است که تأمین مالی نهایی پروژه ایستگاه راه‌آهن پارک بولیو را متقبل شود، بنابراین این ایستگاه در سال ۲۰۲۶ افتتاح خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر اسکس با تصویب مراحل پایانی تأمین مالی پروژه راه‌آهن پارک بولیو (Beaulieu) متعهد شد که این ایستگاه تا سال ۲۰۲۶ افتتاح شود. این امر به معنای اضافه شدن یک ایستگاه قطار جدید با سه سکو به منطقه و عبور قطارهای سریع‌تر بدون مانع است. به‌این‌ترتیب اسکس و لندن در کمتر از ۴۰ دقیقه به یکدیگر متصل خواهند شد.

شورای شهر اعلام کرد که ایستگاه جدید دارای ۷۰۰ فضای پارک اتومبیل و ۵۰۰ فضای پارک دوچرخه خواهد بود و در آن اماکن و مقرراتی برای تردد اتوبوس میان دو منطقه اسکس و شمال «چلمزفورد (Chelmsford)» نیز تعیین شده است. عضو کابینه نوسازی اقتصادی، زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی شورا نیز ضمن اشاره به بازگشت کووید -۱۹ خاطرنشان کرد که طراحی‌ها به‌گونه‌ای انجام خواهد پذیرفت که تعداد بالای مسافران مشکل محسوب نشود.

شورا اطمینان داد که تاریخ نهایی تکمیل و عملیاتی شدن طرح ایستگاه جدید سال ۲۰۲۵ را نشان می‌دهد و این تاریخ توسط همکاری میان شورای شهر اسکس، شورای شهر چلمزفورد، شبکه ریلی استان و منطقه ییلاقی «زست (Zest)» تضمین شده است.

بودجه کل این پروژه تقریباً ۱۵۷ میلیون پوند تخمین زده شده است که از سه منبع جداگانه شورا شامل ۲۰.۶ میلیون پوند از بودجه بخش توسعه پارک بولیو، ۱۲۴.۵ میلیون پوند از محل بودجه زیرساخت مسکن «هومز اینگلند (Homes England)» و ۱۲ میلیون پوند از محل بودجه رشد محلی شورا تأمین می‌شود. علاوه بر این شورا متعهد شده است درصورتی‌که استقبال از این طرح و میزان استفاده مردم از قطارها کمتر از انتظارات و پیش‌بینی‌ها باشد، پرداخت هزینه قطارها را به شرکت‌های مربوطه متقبل شود.

انتظار می‌رود برنامه‌های شورای شهر برای توسعه‌های بزرگ مسکن در جامعه باغ چلمزفورد، توسعه جدید برنامه‌ریزی شده برای ایجاد ۱۰ هزار خانه و توسعه فعلی پارک بولیو در نزدیکی «اسپرینگفیلد (Springfield)»، تعداد قابل توجهی از کاربران را به سوی خود جلب کند که این امر منجر به دسترسی اتومبیل‌ها به ایستگاه در زمان‌های بسیار کوتاه‌تر برای تردد می‌شود، زیرا بسیاری از این کاربران دیگر مجبور نیستند از مناطق مشخص به مرکز چلمزفورد دسترسی داشته باشند و می‌توانند با پیمودن مسیری نزدیک‌تر، از این مسکن‌های عظیم ایجادشده به ایستگاه برسند. این امر از نگرانی شورا برای تحمیل بار مالی هزینه‌ها در صورت مورد استقبال قرار نگرفتن ایستگاه کم می‌کند و می‌توان امیدوار بود که ایستگاه راه‌آهن پارک بولیو، سرانجام و پس از گذشت مدت زمانی بسیار طولانی بالاخره به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 589927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.