بازگشایی سومین راستگرد پل رسالت در ۱۸ روز

شهردار منطقه سه مشهد گفت: با توجه به دستور شهردار مشهد، گره پل رسالت طی ۱۸ روز با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال باز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی خداشناس در آئین افتتاح پنج پروژه شهری در منطقه سه شهرداری، اظهار کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌های منطقه است که در این راستا سالن چندمنظوره مهرگان با اعتبار حدود ۲۰۰ میلیارد ریال به مساحت هزار متر مربع افتتاح شد؛ این سوله چندمنظوره که در مواقع عادی برای ورزش شهروندان و در مواقع بحران برای مباحث ایمنی کاربرد دارد، در ابتدای دوره ۲۰ درصد پیشرفت داشت و با تاکید شهردار در کمتر از ۹ ماه به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: در راستای تعریف خدمات مورد نیاز برای این منطقه و تأمین آسایش مردم، پیاده‌روسازی خیابان گاز با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال و خیابان مسلم با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال با اجرای جدول و بهسازی پیاده‌روها، تایل‌چینی و خطوط بساوایی برای شهروندان نابینا و کم‌بینا انجام شد.

شهردار منطقه سه مشهد باز شدن گره پل رسالت را دستور دیگر شهردار مشهد اعلام کرد و گفت: سومین راستگرد پل رسالت (میدان بار نوغان) با اعتبار عمرانی هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که بیش از ۳۰ میلیارد ریال نیز تملکات داشته است، طی ۱۸ روز بازگشایی شد.

وی افزود: سوله خدمات شهری ناصری نیز با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال واقع در تقاطع بلوار خواجه ربیع و بلوار ناصری افتتاح شد که این سوله انبار نمک و محل استقرار تمام تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات شهری برای مدیریت حوادث غیرمترقبه از جمله آب‌گرفتگی معابر است.

کد خبر 589778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.