شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۳۰ تیرماه

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز _پنجشنبه سی‌ام تیرماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _پنجشنبه سی‌ام تیرماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه‌های پاکدشت با شاخص ۳۵، دماوند با شاخص ۲۳، قدس با شاخص ۱۱ در وضعیت پاک (سبز) قرار دارند.

ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۶۲، پارک شکوفه با شاخص ۱۵۷ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۰، امام خمینی با شاخص ۸۳، باغستان شهریار با ۹۰، پارک رازی با شاخص ۹۸، پاسداران با شاخص ۸۳، پردیس با شاخص ۹۲، پیشوا با شاخص ۸۵، چشمه با شاخص ۹۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۸، دانشگاه تهران با شاخص ۸۱، رباط‌کریم با شاخص ۵۱، شهریار با شاخص ۸۵، لواسانات با شاخص ۷۰ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارند.

ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۹، سلامت ۱۳۵، قائم با شاخص ۱۴۱، قرچک با شاخص ۱۲۲، ملارد با شاخص ۱۰۲، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۴۱، ورامین با شاخص ۱۳۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 589749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.