عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ تیرماه

در این بسته خبری از کاهش بار ترافیکی شهر قدس تا استعفای شهردار سرپل‌ذهاب و کاشت یک‌هزار نهال انبه، یاسمین‌گُل و نخل در میناب را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تکمیل تقاطع کمربندی چیتگر و بلوار زیتون، کاهش بار ترافیکی شهر قدس

سعید شهلی، شهردار شهر قدس گفت: تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح کمربندی چیتگر و بلوار زیتون به عنوان یکی از اولویت‌ها با هدف کاهش بار ترافیکی ورودی شهرقدس در میدان شهید سلیمانی و تسهیل مسیر دسترسی به مرکز شهر، از سوی مدیریت شهری پیگیری می‌شود.

شهردار سر پل‌ذهاب استعفا داد

«مراد باباخانی، شهردار سرپل ذهاب از استعفای خود به دلیل استیضاح متعدد و پاسخگویی به بیش از ۱۷۸ مورد سوال اعضای شورای اسلامی شهر در مدت هشت ماه تصدی در این پست خبر داد.

مهار آتش‌سوزی سایت دفع زباله شهر ایلام

نصرت‌الله لطفی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: آتش سوزی سایت دفع زباله شهر ایلام با وجود حجم بالای آتش اما مهار شده است.

پارک ملت میناب مرکز کاشت انبه می‌شود

حبیب‌الله سهرابی، شهردار میناب گفت: پارک ملت مرکز کاشت انبه شهرستان خواهد شد و نزدیک ۴۰ تا ۵۰ نوع نهال انبه شناسنامه‌دار در این محل کاشته می‌شود.

زنگنه؛ میزبان سومین جشنواره آلبالو

محمد حسین روستایی، شهردار زنگنه از برگزاری سومین جشنواره آلبالو در شهر زنگنه از توابع بخش زند به همت ‏شهرداری و شورای اسلامی زنگنه و شرکت صنایع غذایی سحر خبر داد و گفت: در این آئین ‏میهمانان و هنرمندان برجسته‌ای از سراسر کشور حضور دارند.‏

افزودن بخش مردمی جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه به پیشنهاد شهرداری رفسنجان

سید محسن سجادی، معاون هنری شهرداری رفسنجان از اضافه شدن بخش مردمی به پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه خبر داد و گفت: یکی از پیشنهادات شهرداری سپردن کارهای جشنواره به هنرمندان رفسنجانی بود که بر همین اساس آرا مردمی به جشنواره اضافه شد.

ترمیم ۲۴۰ متر ترانشه معابر در ناحیه آزادگان قزوین

سلیمان بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: خرداد ماه امسال در ناحیه شهری آزادگان ۲۴۰ متر ترمیم ترانشه معابر انجام شده است.

شهردار سبزوار، عضو کارگروه تخصصی عمران، ترافیک و شهرسازی استانداری خراسان رضوی

شهردار سبزوار طی حکمی از سوی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی به عنوان عضو کارگروه تخصصی عمران، ترافیک و شهرسازی استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

کد خبر 589626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.